پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion منتشر شد !

Hunted Mansion، یکی از آثار موردانتظار سال 2023 کمپانی دیزنی می‌باشد که بامداد امروز، پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion منتشر شد.

عمارت خالی از سکنه یا همان Haunted Mansion، یک فیلم کمدی و ترسناک ماوراءالطبیعه آمریکایی به کارگردانی جاستین سیمین بر اساس فیلمنامه‌ای از کیتی دیپولد است که توسط دیزنی در سال 2023 اکران خواهد شد.

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم Hunted Mansion 2023 را ببینید:

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion
پوستر رسمی فیلم خانه جن زده

فیلم Haunted Mansion، یک فیلم کمدی و ترسناک است که در آن روزاریو داوسون، لیکیت استنفیلد، اوون ویلسون، تیفانی هادیش، وینونا رایدر، دن لوی، جرد لتو و دنی دی وی هنرنمایی می‌کنند.

این فیلم که توسط والت دیزنی پیکچرز تولید شده است و دومین اقتباس سینمایی از جاذبه پارک موضوعی والت دیزنی به همین نام می‌باشد. صبح امروز، کمپانی دیزنی، پوستر رسمی فیلم خانه جن زده را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که تریلر آن نیز، امروز منتشر خواهد شد.

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion
پوستر فیلم Hunted Mansion 2023

پوستر رسمی فیلم خانه جن زده

برنامه‌ریزی برای اقتباس مجدد بر اساس The Haunted Mansion در جولای 2010 آغاز شد؛ زمانی که گیرمو دل تورو قصد نویسندگی و تهیه‌کنندگی را داشت، اعلام کرد که این پروژه به جای اینکه در محیطی واقعی باشد، در واقعیتی پیشرفته انجام خواهد شد. در نهایت، دیزنی از دل تورو خواست تا ساخت این لایو اکشن را بر عهده بگیرد که دل تورو مشغول پروژه‌ی پینوکیو بود و وظیفه‌ی ساخت این فیلم، به جاستین سایمون محول شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *