تاریخ پخش فصل آخر Riverdale مشخص شد !

پس از اینکه تریلری از فصل آخر سریال ریوردیل در شبکه‌ی CW به انتشار رسید، صبح امروز، تاریخ پخش فصل آخر Riverdale نیز منتشر شد.

Riverdale، یک مجموعه تلویزیونی درام و جنایی ترسناک فراطبیعی آمریکایی می‌باشد که بر اساس شخصیت‌های Archie Comics ساخته شده است که تاکنون شش فصل از آن به انتشار رسیده.

بیشتر بخوانید:

تریلر فصل آخر سریال Riverdale

تاریخ پخش فصل آخر Riverdale

این سریال، توسط مدیر خلاق Archie Comics، Roberto Aguirre-Sacasa برای The CW اقتباس شده می‌باشد و توسط Warner Bros TV و CBS Studios در همکاری با Berlanti Productions و Archie Comics تهیه شده است.

این ایده، که به عنوان یک اقتباس از فیلم سینمایی برای برادران وارنر در نظر گرفته شد، دوباره به عنوان یک سریال تلویزیونی برای فاکس تصور شد. . در سال 2015، توسعه پروژه به CW منتقل شد و تاکنون شش فصل از آن منتشر و بامداد امروز، تاریخ پخش فصل 7 Riverdale نیز به انتشار رسید.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال Riverdale را ببینید:

تاریخ پخش فصل آخر Riverdale
تاریخ پخش فصل 7 Riverdale

تاریخ انتشار آخرین فصل Riverdale

این سریال، بر اساس کمیک‌های آرچی ساخته شده و دارای فضایی راز آلود و تیره است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به نام ریوردیل زندگی می‌کنند.

فصل هفتم این سریال دارای دو بخش است که بخش اول آن در 29 مارچ، و بخش دوم آن در تاریخی نامعلوم از تابستان امسال پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *