افشاگری سحر قریشی از خالکوبی های صورتش [+ویدیو]

سحر قریشی، که با رابطه‌اش با امیر تتلو، حواشی زیادی را برای خودش تراشید، افشاگری سحر قریشی از خالکوبی های صورتش را منتشر کرد.

سحر قریشی، بازیگر پُر حاشیه و پیشین سینما و تلویزیون ایران، ویدیوی تتوی سحر قریشی در صورتش به شکلی واضح و مشخص را در شبکه‌های مجازی منتشر کرده که حواشی زیادی به همراه داشته است.

افشاگری سحر قریشی از خالکوبی های صورتش

سحر قریشی، پس از اینکه با امیر تتلو وارد رابطه‌ی احساسی شد، نشان داد که این خواننده، تأثیر زیادی را بر اخلاقیات او نیز گذاشته و حالا در ویدئویی جدید، از تتوهای جدیدی که بر روی صورتش زده است، رونمایی کرد.

در ادامه می‌توانید فیلم سحر قریشی از تتوی صوزتش را ببینید:

ویدیوی تتوی سحر قریشی در صورتش

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ بازیگر اهل ایران است. او حرفه‌ی بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

در سال ۱۳۹۸، در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی می‌داد. در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *