تیزر رسمی فیلم Oppenheimer منتشر شد !

فیلم Oppenheimer ساخته‌ی کریستوفر نولان که یکی از مهم‌‌ترین فیلم‌های 2023 به‌شمار می‌رود، بامداد امروز، تیزر رسمی فیلم Oppenheimer را منتشر کرد.

فیلم اوپنهایمر اثری بیوگرافی، با نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان و با بازی کیلیان مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به خاطر حضور در پروژه منهتن تعهد جنگ جهانی دوم، به عنوان “پدر بمب اتمی” شناخته می‌شود.

تیزر رسمی فیلم Oppenheimer

این فیلم، محصول مشترک بریتانیا و ایالات متحده است و بر اساس پرومتئوس آمریکایی، نوشته کای برد و مارتین جی شروین ساخته شده است. بازیگران مکمل شامل امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، رامی مالک، فلورانس پیو، جاش هارتنت و کنت برانا می‌شوند.

این فیلم، محصول مشترک بین یونیورسال پیکچرز، سینکوپی و اطلس انترتینمنت است که نولان در کنار اما توماس و چارلز روون تهیه کننده فیلم می‌باشد و در نهایت، بامداد امروز، تیزر جدید فیلم اوپنهایمر منتشر شد.

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی فیلم اوپنهایمر 2023 را ببینید:

تیزر رسمی فیلم اوپنهایمر 2023

اوپنهایمر، قرار است در 21 جولای 2023 توسط یونیورسال پیکچرز به صورت جهانی اکران شود. این اولین فیلم نولان است که پس از Memento (2000) توسط برادران وارنر در آمریکا یا کشورهای دیگر توزیع و ساخته نشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *