علت مسمومیت دانش آموزان مدارس از زبان بیژن پیروز [+ویدیو]

پس از اینکه مسمومیت‌های زیادی در برخی از مدارس دخترانه کشور شکل گرفت، علت مسمومیت دانش آموزان مدارس از زبان بیژن پیروز را ببینید.

بیژن پیروز، عضو هیئت علمی دانشگاه‌های ایران، روز گذشته در یک مصاحبه در شبکه‌ی افق سیمای ایران، از علت مسمومیت دانش آموزان دختر در برخی از نقاط کشور گفت.

علت مسمومیت دانش آموزان مدارس از زبان بیژن پیروز

بیژن پیروز، در رابطه با مسمومیت مدارس دخترانه کشور ایران ، گفت:

دختران در آن سن و سال، بو را به شکل بهتری می‌‌توانند احساس کنند و به همین علت است که آن‌ها به خوبی توانستند متوجه این مسمومیت شوند. در محرک‌های محیطی و روانشناختی، باعث شده که قربانی اصلی خانوم‌ها باشند.

او در ادامه‌ی دلایل مختلفی که رسانه‌ها اعلام کردند را گمانه‌زنی و شایعه مطرح کرد و گفت:

نتایج نشان می‌دهد که زنان محرک محیطی بهتری دارند و آن‌ها قربانی اصلی بودند.

در ادامه می‌توانید صحبت های بیژن پیروز درباره مسمویت مدارس دخترانه را ببینید:

 

علت مسمومیت دانش آموزان دختر

مسمومیت زنجیره‌ای در مدارس دخترانه ایران دسته‌ای از رخدادهای دنباله‌دار هستند که طی آن دانش‌آموزان تعداد زیادی از مدارس ایران به شیوه‌ای مشکوک مسموم شده‌اند. این رخداد از ۹ آذر ۱۴۰۱ در یک دبیرستان دخترانه در قم آغاز شد.

این رخدادها ابتدا از قم آغاز شد، اما منحصر به قم نبود و دامنه‌ی آن به شهرهای دیگر از جمله بروجرد، ساری، اردبیل و تهران نیز کشیده شده است. اکثر این دانش‌آموزان دختر بوده‌اند، و در موارد انگشت‌شماری مسمومیت در مدارس پسرانه نیز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *