تاریخ انتشار The Last Kingdom: Seven Kings Must Die مشخص شد !

پس از اینکه تریلر فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die به انتشار رسید، تاریخ انتشار The Last Kingdom: Seven Kings Must Die نیز مشخص شد.

هفت پادشاه باید بمیرند یک فیلم درام تاریخی بریتانیایی به کارگردانی ادوارد بازالگت، نویسندگی مارتا هیلیر و بر اساس داستان‌های ساکسون اثر برنارد کورنول است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die منتشر شد !

تاریخ انتشار The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

تهیه‌کننده سریال The Last Kingdom فاش کرد که پس از پخش فصل چهارم این سریال در آپریل 2020، صحبت‌ها درباره یک فیلم در جریان بوده است. دنباله‌ی بلند این مجموعه در MCM Comic-Con لندن توسط دریمون اعلام شد که به عنوان تهیه کننده اجرایی و همچنین ایفای نقش اوترد در این سریال حضور داشت.

عنوان این فیلم نیز، هفت پادشاه باید بمیرد به آن داده شد و رویدادهای این مجموعه را دنبال می‌کرد که در یک دوره تاریخی حدوداً 45 ساله از سال 866 به بعد با تمرکز بر پادشاهی وسکس و تهاجمات مداوم وایکینگ‌ها به انگلستان رخ داد.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die را ببینید:

تاریخ انتشار The Last Kingdom: Seven Kings Must Die
تاریخ اکران تاریخ انتشار Seven Kings Must Die

تاریخ پخش فیلم Seven Kings Must Die

فیلمنامه Seven Kings Must Die توسط مارتا هیلیر با کارگردانی Ed Bazalgette و تهیه کنندگی Marchant، Gareth Neame و Mat Chaplin نوشته شده است. فیلمبرداری این فیلم، در اوایل سال 2022 در بوداپست آغاز شد و 22 مارچ 2022 به اتمام رسید.

روز گذشته تاریخ پخش فیلم Seven Kings Must Die توسط نتفلیکس اعلام شد که در 14 آپریل امسال می‌باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *