حضور اشلی جانسن در قسمت نهم The Last of Us !

پس از اینکه اعلام شد این هفته قسمت آخر فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما به انتشار رسید، حضور اشلی جانسن در قسمت نهم The Last of Us با عکسی تأیید شد.

در قسمت ابتدایی فصل اول سریال The Last of Us ، پس از اینکه دیدیم اشلی جانسون به عنوان مادر الی در یک سکانس کوتاه هنرنمایی کرد، کارگردانان تأیید کردند که او حضور پررنگ‌ترین در این فصل دارد و حالا از عکس لو رفته‌ای که در قسمت نهم این سریال منتشر شده، حضور اشلی جانسن در قسمت پایانی سریال The Last of Us تأیید شد.

بیشتر بخوانید:

تیزر قسمت نهم و پایانی سریال The Last of Us منتشر شد !

نقد و بررسی قسمت اول تا هشتم سریال آخرین بازمانده از ما

حضور اشلی جانسن در قسمت نهم The Last of Us

جول و الی در طول هشت قسمت با بدترین ترس‌های خود مواجه شده‌اند و بیش از هر زمان دیگری به مقصد خود نزدیک هستند. پس از مواجهه با تروما یکی پس از دیگری، آخرین اپیزود وقتی نیازمندیم، آزمون نهایی بقا و همچنین خروجی خشونت را به آنها داد.

درست از همان ابتدا، تبلیغات این سریال، صداپیشه الی در بازی‌ها، اشلی جانسون، را برای ایفای نقش مادر الی در این سریال طعنه زد. اما او در هیچ قسمتی ظاهر نشده است زیرا اکنون می‌دانیم که او برای قسمت نهایی دخیره شده است.

در ادامه می‌توانید عکس لو رفته از اشلی جانسون در سریال آخرین بازمانده از ما را ببینید:

حضور اشلی جانسن در قسمت نهم The Last of Us
حضور اشلی جانسن در قسمت پایانی سریال The Last of Us

عکس لو رفته از اشلی جانسون در سریال آخرین بازمانده از ما

حضور اشلی جانسون در قسمت نهایی سریال، نشان می‌دهد که ما چند دقیقه‌ای از زمان این قسمت را در فلش بک خواهیم دید که دقیقاً نشان دهد الی به چه علت اینگونه است که هیچگاه به قارچ‌ها Infected نمی‌شود. قسمت پایانی سریال The Last of Us، دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *