ساحل پوست شیر بازیگر مشهور سریال معمایی کیست؟ + [بیوگرافی]

به تازگی تصویر لو رفته از ساحل پوست شیر (پردیس احمدیه) در رسانه‌های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر محبوب ایجاد کرده است.

ساحل پوست شیر کیست؟

پردیس احمدیه تصویری از خود را با یک تیپ و استایل دیدنی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. پردیس احمدیه، ستاره سریال پوست شیر، تصویری از خود را با یک تیپ و استایل دیدنی در استوریِ اینستاگرامش منتشر کرد.

فعالیت تئاتر خود را از سال 1392 با نمایش ناتمام به کارگردانی سیما تیرانداز تجربه کرد تا اینکه برای بار دوم سال 94 با نمایش کشتن کفتر چاهی بروی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر + [خلاصه داستان و زمان پخش]

دانلود رایگان سریال پوست شیر فصل 1 تا 3

عکسی جذاب از بازیگر محبوب سریال پوست شیر

در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته از بازیگر مشهور سریال پوست شیر را ببینید:

تصویر لو رفته از بازیگر مشهور سریال پوست شیر
ساحل پوست شیر

اخیرا تصویری جنجالی از بازیگر سریال پوست شیر در رسانه ها منتشر شده که کاربران را شکه کرده است. پردیس احمدیه (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۷۱) است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است.

همچنین احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل سوم سریال پوست شیر

ماجرای معمایی سریال پوست شیر در قالب پادکست منتشر شد!

رابطه صمیمی پردیس احمدیه و هادی حجازی فر

رابطه صمیمی پردیس احمدیه و هادی حجازی فر
رابطه صمیمی پردیس احمدیه و هادی حجازی فر

ساحل سریال پوست شیر تصویری در کنار هادی حجازی فر به بهانه‌ی روز پدر منتشر کرد که باعث شد شایعاتی درباره نسبت فامیلی این دو بازیگر در فضای مجازی به گوش برسد. اما در واقعیت این دو بازیگر محبوب سریال پوست شیر هیچ نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند. پردیس احمدیه در کپشن عکسش نوشته بود:

پدر تکیه گاهه
بچه‌ش نور زندگی‌ش
کاش شونه های همه پدرها پُر بود از نور
کاش دل همه بچه ها گرم بود به پشت و پناهشون
اقا هادی شما تو این سریال پدرِ ساحل نبودی،پدرِ پردیس هم بودی و بعد از سالیان احساس دختر و پدری رو برام عمیقاً زنده کردی.

بیشتر بخوانید:


One thought on “ساحل پوست شیر بازیگر مشهور سریال معمایی کیست؟ + [بیوگرافی]

  1. این هم بعد توهینش به مهران مدیری میشه کامل فهمید که عاقبتی چون ریحانه پارسا که دیگه صدجایی عوض کرد خارج کشور میشه ..کلا انتخاب هنرپیشه ها باید جدی گرفته بشه ..بعضیها جنبه هرچیزی رو ندارند و جایگاهشونو نمیدونند .وقتی یه مدت نقش ندند بهش این اوج حماقت فروکش میکنه ..وزارت ارشاد خیلی خواب تشریف داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *