جزئیات کامل درباره فیلم Beetlejuice 2 !

پس از اینکه اعلام شد فیلم Beetlejuice 2 ساخته خواهد شد، روزنامه‌ی ورایتی، جزئیات کامل درباره فیلم Beetlejuice 2 را به انتشار گذاشت.

فیلم Beetlejuice ، یک فیلم ترسناک کمدی محصول سال 1988 می‌باشد که به تازگی اعلام شد قسمت دوم آن ساخته می‌شود. در پی این ماجرای اخیر در رابطه با این فیلم، روزنامه‌ی ورایتی، جزئیات تمکمیلی درباره Beetlejuice 2 را به انتشار گذاشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جزئیات کامل درباره فیلم Beetlejuice 2

به گزارش ورایتی، برخی از منابع نزدیک تایید کردند که جنا اورتگا به بازی در فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون چشم دوخته است و احتمال اینکه او در این فیلم بار دیگر با تیم برتون همکاری کند است.

جدا از آن، بازیگرانی که تاکنون حضور آن‌ها تأیید شده، مایکل کیتون، وینونا رایدر، جنا دیویس، جانی دپ و کثرین اوهارا می‌باشند. این دومین باری است که او با برتون همکاری می‌کند که تهیه کننده اجرایی فیلمبرداری و کارگردانی چهار قسمت از هشت قسمت آن بود. مایکل کیتون نیز قرار است نقش خود را به عنوان شخصیت اصلی بازی کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از پوستر Beetlejuice 2 را ببینید:

جزئیات کامل درباره فیلم Beetlejuice 2
جزئیات تکمیلی درباره Beetlejuice 2

جزئیات تکمیلی درباره Beetlejuice 2

نسخه اصلی Beetlejuice در سال 1988 منتشر شد و یک زوج مرده به نام‌های آدام و باربارا را دنبال می‌کند که سعی دارند خانواده‌ای را که به خانه قدیمی‌شان نقل مکان کرده‌اند بترسانند. وینونا رایدر همچنین در نقش لیدیا دیتز، نوجوان بداخلاق بازی کرد و کارگردانی این فیلم بر عهده تیم برتون نمادین بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *