تریلر جدید از بازی Tekken 8 منتشر شد !

بازی Tekken 8 از محبوب‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های امسال می‌باشد که به تازگی، تریلر جدید از بازی Tekken 8 در یوتیوب به انتشار رسید.

Tekken 8 یک بازی مبارزه‌ای است که توسط استودیو Bandai Namco و Arika ساخته شده و قرار است توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شود. این سری، هشتمین قسمت اصلی و دهمین قسمت از سری Tekken است که می‌خواهد برای پلی‌استیشن 5، ویندوز، و ایکس‌باکس سری X و سری S منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

تریلر جدید بازی جدید Tekken 8 منتشر شد

تریلر جدید از بازی Tekken 8

بازی Tekken 8، در 13 سپتامبر 2022 از طریق PlayStation State of Play معرفی شد. یک تیزر برای یک ورودی اصلی جدید در این سری در طول مسابقات Tekken 7 در EVO 2022 پخش شد و حالا روز گذشته، جدیدترین تریلر بازی Tekken 8 نیز به انتشار رسید.

این بازی، قبل از اینکه به طور رسمی در 13 سپتامبر 2022 در جریان ارائه وضعیت بازی سونی اعلام شود، قرار بود از طریق پلتفرم‌های Steam بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و ویندوز منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید Tekken 8 را ببینید:

تریلر جدید Tekken 8

همه مدل‌های کاراکتر کاملاً جدید هستند و نسبت به بازی‌های قبلی پیشرفت کردند. علاوه بر این، بر خلاف بازی‌های قبلی، صرفاً از خطوط صوتی مبتنی بر صداپیشگان فعلی استفاده می‌کنند.

برخلاف Tekken 7 که توسط Unreal Engine 4 قدرت می‌گیرد، Tekken 8 توسط Unreal Engine 5 قدرت می‌گیرد و آن را به اولین بازی مبارزه‌ای بزرگ تبدیل می‌کند که از این موتور بازی جدید استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *