ویدئو: تیکه جیمی کمیل به سیلی زدن ویل اسمیت

در مراسم سال گذشته‌ی اسکار، پس از اینکه ویل اسمیت به کریس راک سیلی زد، تیکه جیمی کمیل به سیلی زدن ویل اسمیت در بامداد امروز جنجال به‌پا کرد.

جیمی کیمل ، هنگام اجرای نود و پنجمین دوره جوایز نمایش اسکار در سینمای هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده، 12 مارچ 2023 اجرا کرد و در اواسط اجرایش، یه سیلی ولی اسمیت به کریس راک در اسکار سال گذشته پرداخت.

بیشتر بخوانید:

اسامی تمامی برندگان جوایز اسکار 2023

تیکه جیمی کمیل به سیلی زدن ویل اسمیت

جیمی کیمل، کمدین، مجری مراسم اسکار برای سومین بار، نمایشی را برعهده داشت که در آن روز یکشنبه بازگشت به سینما از همه‌گیری کووید-19 را جشن گرفت و در عین حال از آن اجتناب کرد.

سال گذشته، پس از اینکه ویل اسمیت سیلی شدیدی را به کریس راک زد و حواشی زیادی را برپا کرد، اسکار سال گذشته، عجیب برگزار شد. حالا در اسکار امسال با طعنه جنجال بر انگیز جیمی کمیل به ویل اسمیت آغاز شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی طعنه جنجال بر انگیز جیمی کمیل به ویل اسمیت را ببینید:

طعنه جنجال بر انگیز جیمی کمیل به ویل اسمیت

کمیل، خطاب به تمام سلبریتی‌های حاضر در آن مراسم گفت:

ما می دانیم که این یک شب ویژه برای شماست. ما می خواهیم شما لذت ببرید، ما می‌خواهیم شما احساس امنیت کنید، و مهمتر از همه، من می‌خواهم احساس امنیت کنم. اگر کسی در این تئاتر در هر مقطعی از نمایش مرتکب عمل خشونت آمیز شود، اسکار بهترین بازیگر مرد به شما تعلق می‌گیرد و اجازه می‌دهید یک سخنرانی 19 دقیقه‌ای داشته باشید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *