پر افتخارترین فیلم های جوایز اسکار 2023

بامداد امروز، نود و پنجمین مراسم اسکار برگزار شد که در ادامه به پر افتخارترین فیلم های جوایز اسکار 2023 و معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بامداد امروز، نود و پنجمین مراسم اسکار برگزار شد که در آن به بهترین فیلم‌های ساخته شده در سال 2022، جوایزی در هر زمینه تعلق گرفت.فیلم‌های زیادی نامزد این جوایز بودند، پر افتخارترین فیلم اسکار 2023 در این مراسم سروصدای زیادی برپا کرد.

بیشتر بخوانید:

اسامی تمامی برندگان جوایز اسکار 2023

بهترین فیلم های 2023

پر افتخارترین فیلم های جوایز اسکار 2023

بسیاری از آثار سال 2022، تا به این لحظه موفقیت زیادی کسب کردند و برخی دیگر بدون حتی یک جایزه، اسکار امسال را ترک کردند. در بین تمامی فیلم‌هایی که در این مراسم معرفی شدند، فیلم Everything Everywhere All at Once با هفت جایزه و فیلم All Quiet on the Western Front با چهار جایزه، پر افتخارترین آثار اسکار 2023 لقب گرفتند.

در ادامه می‌توانید تصویری از مراسم اسکار 2023 را ببینید:

پر افتخارترین فیلم های جوایز اسکار 2023
پر افتخارترین آثار اسکار 2023

پر افتخارترین فیلم اسکار 2023

فیلم Everywhere Everywhere All In Once، یک فیلم کمدی درام، علمی تخیلی، آمریکایی است محصول سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت می‌باشد. داستان این فیلم، درباره‌ی یک مهاجر سالخورده چینی درگیر ماجراهای خطرناک می‌شود. او تنها فردی است که می‌تواند با کاوش در جهان‌های دیگر و ارتباط با زندگی‌های تحت هدایتش دنیا را نجات دهد.

آن طرف جبهه خبری نیست، یک فیلم حماسی ضد جنگ آلمانی است که در سال 2022 بر اساس رمانی به همین نام اثر اریش ماریا رمارک در سال 1929 ساخته شده است. این فیلم تجربیات وحشتناک و پریشانی یک سربار آلمانی در جبهه‌های غرب در طول جنگ جهانی اول را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *