عنوان فیلم جدید کوئینتن تارانتینو مشخص شد !

کوئینتن تارانتینو ، چندی پیش اعلام کرده بود که بر روی فیلم آخر خودش تمرکز دارد و حالا شایعه‌هایی مبنی بر عنوان فیلم جدید کوئینتن تارانتینو منتشر شده است.

کوئنتین تارانتینو ، یکی از تاثیرگذارترین فیلمسازان و کارگردانان هالیوود است، در حال آماده شدن برای کارگردانی آخرین فیلم خود می‌باشد که به تازگی اسم جدیدترین فیلم کوئینتن تارانتینو نیز لو رفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

عنوان فیلم جدید کوئینتن تارانتینو

نام منتقد فیلم یا همان The Movie Critic ،پس از فاش شدن عنوان آخرین فیلم تارانتینو در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد و برخی از رسانه‌ها و منابع نزدیک نیز این عنوان را تأیید کردند اما خود کارگردان هنوز به صورت رسمی چیزی را عنوان نکرده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از کوئینتن تارانتینو را ببینید:

عنوان فیلم جدید کوئینتن تارانتینو
اسم جدیدترین فیلم کوئینتن تارانتینو

فاش شدن عنوان آخرین فیلم تارانتینو

فیلمنامه‌ی آخرین فیلم تارانتینو که منتقد فیلم نام دارد، در اواخر دهه 1970 در لس آنجلس می‌گذرد و حول محور یک زن می‌باشد. اگرچه جزئیات دقیقی از خط داستانی منتشر نشده است، اما منابع نشان می‌دهند که فیلم ممکن است بر زندگی منتقد مشهور سینما، پائولین کائل تمرکز کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این پروژه در حال حاضر خانه استودیویی ندارد، اما سونی به دلیل رابطه نزدیک تارانتینو با مدیر ارشد این شرکت، تام راثمن، پیشتاز است. سونی پیش از این روزی روزگاری در هالیوود را پخش کرد که بیش از 377 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و پس از دریافت 10 نامزدی، دو جایزه اسکار را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *