جزئیات دقیق از دنباله فیلم Smile !

فیلم ترسناک Smile ، در سالی که گذشت، به یکی از برترین فیلم‌های ترسناک 2022 تبدیل شد که باعث شد کمپانی پارامونت، جزئیات دقیق از دنباله فیلم Smile را فاش کند.

لبخند یا همان Smile ، یک فیلم ترسناک روان‌شناختی فراطبیعی آمریکایی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی پارکر فین می‌باشد که بر اساس فیلم کوتاه ۲۰۲۰ “لورا نخوابیده است” ساخته شده است و حالا کمپانی پارامونت، جزئیات فیلم لبخند 2 را فاش کرد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

بهترین فیلم های 2023

جزئیات دقیق از دنباله فیلم Smile

پارامونت پیکچرز برای نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم Smile ، با پارکر فین قراردادی چندساله امضا کرده است. این قرارداد، پس از موفقیت فیلم ترسناک فین، که به موفقیتی عجیب در باکس آفیس تبدیل شد، شکل گرفت.

برایان رابینز، رئیس و مدیر عامل شرکت پارامونت پیکچرز، درباره اطلاعات کامل فیلم Smile 2 گفت:

موفقیت فیلم Smile، گواهی بر فیلم‌سازی منحصربه‌فرد و تازه پارکر است، و ما از اینکه او پارامونت را به خانه‌اش تبدیل خواهد کرد، هیجان‌زده هستیم و به همین علت، مجوز ساخت دنباله‌ی این فیلم را به او خواهیم داد.

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با آغاز فیلمبرداری این فیلم و تاریخ اکران در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که احتمالاً فیلمبرداری دنباله‌ی این فیلم در تابستان آغاز می‌شود و احتمالا سال 2024، اکران عمومی آن در سینماها باشد.

جزئیات دقیق از دنباله فیلم Smile
اطلاعات کامل فیلم Smile 2

جزئیات فیلم لبخند 2

کارگردان این فیلم نیز در رابطه با دنباله‌ی فیلم Smile گفت:

من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود در داستان‌های ژانری هستم که شانس‌های جسورانه دارند و انتظارات را زیر سوال می‌برند.

سوسی بیکن در این فیلم نقش یک درمانگر به نام رز کوتر را بازی می‌کند که پس از مشاهده خودکشی عجیب یک بیمار، تجربه‌های نگران‌کننده و دلهره‌آور فزاینده‌ای را پشت سر می‌گذارد و او را به این باور می‌رساند که آنچه در حال تجربه است، ماوراءالطبیعی می‌باشد.

جسی تی آشر، کایل گالنر، کال پن، راب مورگان و همچنین کیتلین استیسی در این فیلم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *