جیمز گان کارگردان فیلم Superman Legacy شد !

پس از اینکه اعلام کردند دنیای دی سی جیمز گان ، سوپرمن جدیدی را خواهد ساخت، روز گذشته رسماً جیمز گان کارگردان فیلم Superman Legacy شد.

جیمز گان ، پس از اینکه مدیر بخشی از سینمای دی سی را به همراه پیتر سافران بر عهده گرفت، اعلام کرد چند فیلم عظیم برای این کمپانی خواهد ساخت و یکی از آن‌ها، Superman Legacy است که روز گذشته اعلام کرد، جیمز گان سازنده Superman Legacy می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌ها و سریال‌های چپتر اول دنیای جدید DC یا همون DCU

فیلم ها و سریال های جیمز گان در DCU مشخص شدند

جیمز گان فیلم سوپرمن را بدون هنری کویل میسازد

جیمز گان کارگردان فیلم Superman Legacy شد !

این فیلمسازِ پُر حاشیه، روز چهارشنبه فاش کرد که راه‌اندازی مجدد فرنچایز سوپرمن را که قبلا اعلام شده بود، تحت هدایت خواهد گرفت. جیمز گان، فیلمنامه را نیز نوشته و سافران تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت.

کارگردان فیلم میراث سوپرمن همچنین در مصاحبه‌ای که با مجله ورایتی داشت، درباره‌ی خلاصه داستان Superman: Legacy گفت:

این فیلم داستان سفر سوپرمن برای پیوند دادن میراث کریپتونی خود با تربیت انسانی‌اش به عنوان کلارک کنت از اسمالویل، کانزاس را روایت می‌کند. او مظهر حقیقت، عدالت و روش آمریکایی است که با مهربانی انسانی در جهانی که مهربانی را قدیمی می‌بیند هدایت می‌شود.

جیمز گان کارگردان فیلم Superman Legacy
جیمز گان سازنده Superman Legacy

کارگردان فیلم میراث سوپرمن

فیلم Superman: Legacy اولین فیلم در دنیای برنامه‌ریزی‌شده داستان سرایی چند پلتفرمی که احتمالاً یکی از پروژه‌های استریم برای HBO Max، در فاز 1 دنیای جیمز گان است که با عنوان «خدایان و هیولاها» نامیده می‌شود. هنوز بازیگران این فیلم اعلام نشده‌اند، اما تاریخ اکران جهانی فیلم در تاریخ 11 جولای 2025 تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *