زمان پخش سریال رئالیتی شو آوای جادویی از پلتفرم فیلم‌ نت

به تازگی برنامه جدیدی در پلتفرم فیلم نت پخش شده که نام آن آوای جادویی می باشد. امروز می خواهیم زمان پخش سریال رئالیتی شو آوای جادویی را برای شما شرح دهیم.

زمان پخش سریال استعدادیابی آوای جادویی از صبح روز پنجشنبه 25 اسفند 1401 به صورت هفتگی از پلتفرم فیلم‌نت به شکل اختصاصی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

زمان پخش سریال رئالیتی شو آوای جادویی

مسابقه خوانندگی آوای جادویی (Avaye Jadooyi) در واقع نام سریالی مسابقه ای ، موزیکال ، استعدادیابی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی و کارگردانی (محمد طهرانی) و در سال 1400 تولید گردیده است. همچنین برنامه آوای جادویی که بزرگترین مسابقه استعدادیابی موسیقی در ایران محسوب میشود، از 25 اسفند ماه 1401 به صورت هفتگی روزهای پنج شنبه منتشر میشود.

زمان پخش سریال رئالیتی شو آوای جادویی
پخش مسابقه موزیکال آوای جادویی

پخش مسابقه موزیکال آوای جادویی

آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه با رویکرد سرگرمی نیست، بلکه تلاش میکند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی، تبادل نظرات کارشناسی و آموزشها، علیرغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده های مستعد را، هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید. پیشتر نیز مسابقه خوانندگی با عنوان بندبازی منتشر شد که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *