غیر رسمی: تاریخ آغاز فیلمبرداری John Wick 5 مشخص شد !

پس از اینکه جان ویک 4 ، اکران رسمی خود را آغاز کرد و توانست نمرات خوبی را دریافت کند، سازندگان تاریخ آغاز فیلمبرداری John Wick 5 را افشا کردند.

حالا که جدیدترین فیلم جان ویک ، در آستانه‌ی اکران عمومی قرار دارد، Chad Stahelski کارگردان فرنچایز، اطلاعات تاریخ اکران فیلم جان ویک 5 را افشا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

نقد و بررسی فیلم جان ویک 4 (John Wick 4)

تاریخ آغاز فیلمبرداری John Wick 5

چهارمین فیلمجان ویک با بازی کیانو ریوز، با بازخوردهای تحسین‌آمیز مواجه شد و با نمره‌ی 90% در سایت Rotten Tomatoes و دریافت تعدادی امتیاز عالی از رسانه‌های مختلف، توانست نشان بدهد که هنوز حرفی برای گفتن دارد.

فصل 4 قرار است طولانی‌ترین فیلم فرنچایز باشد و یک فیلم اسپین‌آف با عنوان بالرین با بازیآنا دی آرماس، ستاره فیلم زمانی برای مردن نیست، راه‌اندازی می‌کند. همین اسپین آف، باعث شد تا کارگردان فرانچایز جان ویک درباره‌ی تاریخ شروع فیلمبرداری جان ویک 5 بگوید:

فیلمبرداری و اکران فیلم پنجم جان ویک، به زودی اتفاق نمی‌افتد و همه‌چیز پس از اسپین آف آغاز خواهد شد.

تاریخ آغاز فیلمبرداری John Wick 5
تاریخ شروع فیلمبرداری جان ویک 5

تاریخ شروع فیلمبرداری جان ویک 5

استاهلسکی خاطرنشان کرد که او و کیانو ریوز، ستاره سریال فعلاً تمام شده‌اند و قصد دارند به جان ویک استراحت بدهند حداقل در حال حاضر، که نشان می‌دهد تا انتشار جان ویک 5 هنوز حداقل چند سال باقی مانده است. او درباره‌ی اطلاعات تاریخ اکران فیلم جان ویک 5 گفت:

در ذهن ما، من و کیانو برای لحظه تمام شده‌ایم. اما ما می‌خواهیم به جان ویک استراحت دهیم. مطمئنم استودیو برنامه‌ای دارد. اگر همه آن را دوست داشته باشند، چند لحظه‌ای آرام می‌گیریم و در فرصتی مناسب، استارت کار آخر را می‌زنیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *