نظر تام کروز درباره فیلم The Flash [+جزئیات]

روز گذشته، گفتگوی دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری با تام کروز ، نظر تام کروز درباره فیلم The Flash توضیح داده شد.

فیلم ابرقهرمانی فلش که چندین ماه است که ساخته شده و در حال تنظیم می‌باشد، در تاریخ 16 ژوئن اکران می‌شود. پس از اینکه جبمز گان از این فیلم تحسین کرد، حالا اظهار نظر جالب تام کروز درباره فلش ، جالب توجه بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم The Flash مشخص شد !

علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار

نظر تام کروز درباره فیلم The Flash

در اواخر فوریه، طبق چندین منبع، کروز به همراه دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، ملاقاتی داشت که طی آن جلسه، کروز آن فیلم را دید و به عالی بودن فیلم اشاره کرد.

یکی از کارمندان Warners، فیلم را به خانه کروز در بورلی هیلز آورد و تا زمانی که بازیگر تماشای فلش را تمام کرد در آنجا ماند. مشخص نیست کروز با چه فرمتی آن را تماشا کرده است اما وقتی فیلم تمام شد، تام کروز درباره‌ی فیلم The Flash گفت:

شما هالیوود را نجات دادید.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم The Flash 2023 را ببینید:

نظر تام کروز درباره فیلم The Flash
اظهار نظر جالب تام کروز درباره فلش

نظر تام کروز درباره فیلم فلش 2023

فلش یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط اندی موشیتی بر اساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون کارگردانی شده و ازرا میلر در نقش بری آلن، فلش در کنار ساشا کال، مایکل شانون، ران لیوینگستون، بن افلک، مایکل کیتون ایفای نقش می‌کنند.

اولین نمایش جهانی فلش در CinemaCon در تاریخ 25 آوریل 2023، قبل از اکران در ایالات متحده در 16 ژوئن، پس از تاخیرهای متعدد ناشی از تغییر کارگردان، همه‌گیری COVID- 19 و مشکلات پس از تولید، برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *