آیا برادران لیلا بعد از قاچاق اکران می‌شود؟

با نسخه قاچاق فیلم برادران لیلا، بسیاری دنبال پاسخ سوال آیا برادران لیلا بعد از قاچاق اکران می‌شود؟ هستند. در ادامه به اکران فیلم برادران لیلا می‌پردازیم.

با انتشار نسخه غیرقانونی فیلم برادران لیلا، بسیاری این نگرانی را دارند که انتشار رسمی فیلم برادران لیلا کنسل خواهد شد. جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم برادران لیلا به این سوال پاسخ داده است. در ادامه به جزئیات سرنوشت فیلم برادران لیلا می‌پردازیم. او صحبت‌هایی درباره سریال شدن فیلم برادران لیلا نیز داشته است.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی

آیا برادران لیلا بعد از قاچاق اکران می‌شود؟

  • اکران فیلم برادران لیلا

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی پس از انتشار گسترده نسخه غیرقانونی این فیلم در فضای مجازی گفت:

پیش از این سابقه داشته است که نسخه قاچاق فیلمی در فضای مجازی منتشرشده و بعد از آن به اکران عمومی هم رسیده و یا به‌صورت رسمی در پلتفرم‌ها عرضه شود. اتفاقاً بیشتر هم دیده شده‌اند. بالاخره تعدادی از افراد هستند که منتظر عرضه رسمی فیلم باقی می‌مانند و نمی‌خواهند نسخه قاچاق یک فیلم را ببینند.

در حال حاضر درصدی از مخاطبان این فیلم، آن را دیده‌اند و طبیعتاً وقتی فیلم اکران شود و امید هم داریم که با تصمیم‌گیری عاجل سازمان سینمایی این اتفاق رخ دهد، می‌توانیم با استقبال مناسب‌تری از فیلم هم مواجه شویم. به‌خصوص که خیلی‌ها به لینک‌های غیرقانونی فیلم دسترسی ندارند و هنوز فیلم را ندیده‌اند. باقی علاقه‌مندان فیلم هم بهتر است که نسخه موجود را تماشا نکنند و در انتظار عرضه نسخه رسمی بمانند چرا که استقبال از این نسخه کمک به جریان قاچاق در سینمای ایران است.

سریال شدن فیلم برادران لیلا

تهیه‌کننده «برادران لیلا» درباره امکان عرضه این فیلم سینمایی در قالب مینی‌سریال در پلتفرم‌های خانگی هم گفت:

هنوز در این زمینه قراردادی امضا نشده، اما مذاکراتی داشته‌ایم. حتی با وزارت ارشاد و سازمان سینمایی هم مشورت کردیم تا مسئولیت عرضه این فیلم از دوش ارشاد هم برداشته و به نظر ساترا موکول شود. می‌خواستیم قبل از انتشار نسخه قاچاق، نسخه خودمان را عرضه کنیم. علی‌رغم میل‌مان این مسیر را انتخاب کردیم، اما هنوز اقدامی در این زمینه نداشتیم.

سرنوشت فیلم برادران لیلا

پنجشنبه، 25 بهمن 1401 بعضی منابع از انتشار نسخه دیجیتال و اکران آنلاین فیلم «برادران لیلا» در فرانسه خبر دادند. همزمان با اعلام این خبر بود که نسخه قاچاق و غیرقانونی فیلم «برادران لیلا » در فضای مجازی در ایران منتشر شد. نسخه قاچاق فیلم سعید روستایی در حالی منتشر شد که نمایش آن در ایران دچار مشکل شده و توسط وزارت ارشاد در وضعیت توقیف قرار گرفته است.

آیا برادران لیلا بعد از قاچاق اکران می‌شود؟
برادران لیلا

انتشار رسمی فیلم برادران لیلا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *