فیلم ببینید: روابط +18 امیر تتلو و حواشی او با لولیتا + [ویدئو]

رابطه نامشروع امیر تتلو با لولیتا یا برده جنسی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته؛ در مورد ارتباط جنسی امیر تتلو با لولیتا چه می‌دانید؟

برخی رسانه‌ها با تیتر‌هایی چون اقدام بی شرمانه تتلو ؛ انتشار تصویر رابطه اش با برده جنسی به حواشی مرتبط با امیر تتلو دامن زده‌اند. مدتی است که در برخی محافل غیررسمی صحبت از خرید و فروش برده‌های جنسی با نام «لولیتا» است. «لولیتا»‌ها دخترانی‌ هستند که پس از ربوده‌شدن توسط افراد ناشناس، قطع عضو و به عنوان برده جنسی فروخته می‌شوند. اما این موضوع تا چه حد صحت دارد؟ 

روابط +18 امیر تتلو و حواشی او با لولیتا

امیرحسین مقصودلو با نام مستعار تتلو، خواننده‌ی ایرانی است که اقدامات عجیب و بی‌شرمانه‌اش همچنان ادامه دارد و به تازگی عکسی از ارتباط جنسی خود با لولیتا یا برده جنسی منتشر کرد. برخی رسانه‌ها از رابطه جنسی تتلو با خانواده‌اش می‌گویند که در زمانی نزدیک به این مسئله خواهیم پرداخت.

رابطه جنسی امیر تتلو

همانطور که گفته شد رابطه جنسی تتلو با برده جنسی جنجال بپا کرد. امیر تتلو و روابط عجیبش همه را متعجب کرد. امیر تتلو از رابطه جنسی خود پرده برداشت. سوال اینجاست که ارتباط شیطانی امیر تتلو با برده جنسی (لولیتا) حقیقت دارد؟

امیر تتلو بعد از اینکه یکبار کنسرتش در تابستان را لغو کرد؛ بارها به هوادارانش وعده‌ی کنسرتی جدید را داده است و این روزها بسیار مشغول ساختن حواشی است که در ادامه به یکی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

ارتباط جنسی امیر تتلو با لولیتا

تتلو با انتشار عکسی در فضای مجازی که به نظر می‌رسد کاور آهنگ جدیدش باشد منتشر کرد. او تصویری از خود در حال رابطه‌ی جنسی با یک زن عریان به اشتراک گذاشت و به گفته‌‌ی کاربرانفضای مجازی، زنی که تتلو تصویرش را منتشر کرد، یک زن معمولی نیست، بلکه لولیتا یا برده‌ی جنسی است.

ارتباط جنسی امیر تتلو با لولیتا
ارتباط امیر تتلو با برده جنسی

ارتباط امیر تتلو با برده جنسی

‏لولیتا، به دخترانی می‌گویند که دست و پای آن‌ها قطع، حنجره‌ی آن‌ها از بین رفته و دندان هایشان کشیده شده و فقط جهت بهره‌کشی جنسی مورد استفاده و خرید و فروش قرار می‌گیرند. تتلو،در پی انتشار این عکس پرده از این جنایت بزرگ و رابطه‌ی جنسی خود با لولیتا برداشت.

ارتباط جنسی تتلو با برده‌ی جنسی لو رفت | مفهوم خباثت جا به جا شد. فیلم تحقیقی درباره رابطه تتلو با برده جنسی را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *