استوری جنجالی احسان علیخانی به مصاحبه میرسلیم [+عکس]

پس از اینکه مصاحبه‌ی میر سلیم منتشر شد و در آن ادعا کرد که پرویز پرستویی را نمی‌شناسد، استوری جنجالی احسان علیخانی به مصاحبه میرسلیم جنجال به‌پا کرد.

مصطفی میرسلیم ، پس از اینکه مصاحبه‌ای جنجالی را برگزار کرد و در آن ادعا شد که پرویز پرستویی فرد معروفی نیست، واکنش تند احسان علیخانی ادعای میرسلیم در یک استوری اینستاگرام به انتشار رسید که واکنش احسان علیخانی به میرسلیم را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شناخته نشدن پرویز پرستویی توسط وزیر سابق ارشاد !

استوری جدید احسان علیخانی درباره معرفت مردم خوی!

استوری جنجالی احسان علیخانی به مصاحبه میرسلیم

چند شب گذشته، پس از اینکه مجری برنامه از وزیر ارشاد پیشین دولت آقای میرسلیم درباره‌ی پرویز پرستویی بوده سوالی پرسیدند و ایشان ادعا کرد که او را نمی‌شناسد، تعجب برخی از اهالی سینما و هنر را برانگیخت.

مجری بر این سوال که ایشون در فیلم آژانس شیشه‌ای زمان شما پخش شده است حضور داشتند ادامه داد که میرسلیم گفت از این هنرپیشه‌ها زیاد بود، آن‌موقع که اصلا ایشان مطرح نبود.

در ادامه‌، احسان علیخانی در واکنش به این ادعا استوری گذاشت و گفت:

وقتی وزیر فرهنگ و ارشاد بودی و پرویز پرستویی را نمی‌شناسی برای ما عجیب نیست چون الان هم که نماینده مجلسی مردم را نمی‌شناسی. بزرگوار چند روز پیش در مورد فیلترینگ فضای مجازی هم فرمودند کاری به نظر مردم ندارم.

در ادامه می‌توانید استوری واکنش احسان علیخانی به میرسلیم را ببینید:

استوری جنجالی احسان علیخانی به مصاحبه میرسلیم
واکنش تند احسان علیخانی ادعای میرسلیم

واکنش تند احسان علیخانی ادعای میرسلیم

سید مصطفی آقامیرسلیم متولد ۱۹ خرداد ۱۳۲۶، سیاستمدار اصولگرای ایرانی و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم است. وی در دولت دوم هاشمی رفسنجانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. میرسلیم بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۱ معاونت سیاسی اجتماعی وزیر کشور را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *