معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما برای نوروز [+جزئیات]

صدا و سیما مانند هر سال ویژه برنامه‌های زیادی را برای نوروز تدارک دیده که در ادامه معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما برای نوروز خواهیم پرداخت.

صدا و سیما، هر ساله ویژه برنامه های تلویزیون زیادی را به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند که ویژه برنامه سال تحویل همیشه بهترین بهترین آن‌ها بودند. امسال نیز صدا و سیما برنامه‌های مهیجی تدارک دیده که در ویژه برنامه سال 1402 خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

معرفی شدن بعضی از فیلم های نوروزی شبکه 3

زمان پخش و تکرار سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

اینترنت رایگان تلوبیون نوروز 1402

معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما برای نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ در شبکه‌ی یک سیما، برنامه نوروز دوست داشتنی از شنبه ۲۷ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۴ ساعت به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد پخش می‌شود. همچنین در ۲۹ اسفند و روز پایانی سال به مدت ۸ ساعت تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ پخش می‌شود. اجرای این برنامه را اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی‌قلی و فرشته ایزدی بر عهده دارند.

شبکه 2، یک ویژه برنامه با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی از ۲۶ اسفند از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این برنامه با حضور مهمانان مختلف گفتگو‌هایی ویژه را تدارک دیده و طراحی دکور نیز از اِلمان‌هایی ویژه بهره می‌برد.

برنامه سال تحویل شبکه سه سیما از ۲۶ اسفند تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ به مدت ۴ شب پخش می‌شود. این برنامه با دعوت از خوانندگان و هنرمندان مطرح، دقایق شادی را برای بینندگان رقم خواهد زد.

شبکه چهار با پیشواز به استقبال بهار می‌رود. ویژه‌برنامه تحویل سال این شبکه از اذان مغرب آخرین روز سال آغاز و تا تحویل سال، حدود ۶ ساعت با اجرای محمدجعفر خسروی، سونیا پوریامین و ندا سپانلو پخش خواهد شد.

پنج ستاره، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد. این برنامه با اجرای مصطفی امامی از شنبه ۲۷ اسفند تا دوشنبه ۲۹ اسفند پخش می‌شود. سرزمین پرستاره، برنامه سال تحویل شبکه آموزش است که از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به صورت زنده با محوریت مدرسه تلویزیونی، نخبگان جوان، پخش می‌شود.

ویژه برنامه های صدا و سیما برای نوروز
ویژه برنامه سال 1402

ویژه برنامه سال تحویل

شبکه نسیم برنامه کودک شو را با اجرای پژمان بازغی برای سال تحویل تقدیم نگاه بینندگان می‌کند. این برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۹ اسفند تا بعد از سال تحویل روی آنتن شبکه نسیم است.

سر سفره خدا ویژه برنامه سال تحویل شبکه کودک سیماست. شبکه کودک سیما امسال دوشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۲ شب به صورت زنده، این ویژه برنامه را به تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد پخش می‌کند.

شبکه ورزش امسال با یک ویژه برنامه به نام گلبارون با اجرای عبدالله روا و جواد خیابانی به استقبال لحظه تحویل سال می‌رود. گلبارون از ساعت ۲۱:۰۰ آخرین شب سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و در لحظه تحویل سال کنار بینندگان شبکه ورزش سیما خواهد بود و تا حوالی ساعت دو بامداد ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *