جزئیات کامل درباره فیلم Heat 2 !

پس از اینکه اعلام شد مایکل مان فیلم Heat 2 را می‌سازد، جزئیات کامل درباره فیلم Heat 2 به صورت غیر رسمی منتشر شد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

فیلم Heat ، یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سینمایی تاریخ سینمای هالیوود می‌باشد که در نهایت تأییدیه رسمی برای ساخت دنباله‌ی آن اعلام شد و بامداد امروز جزئیات فیلم Heat 2 به انتشار رسید. به گزارش رسمی هالیوود ریپورت که درباره فیلم جدید مایکل مان منتشر شده، جزئیات غیر رسمی Heat 2 نشان می‌دهد که فیلمی غول خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جزئیات کامل درباره فیلم Heat 2

بر اساس گزارش‌های غیر رسمی که به انتشار رسیده است، آدام درایور که به تازگی فیلمبرداری مگالوپلیس فرانسیس فورد کاپولا را به پایان رسانده قرار است در صحنه‌های فلش‌بک نقش نسخه جوان‌تر شخصیت وینسنت هانا را بازی کند.

همچنین هفته پیش گزارش‌هایی منتشر شد که آل پاچینو در حال انجام مذاکرات نهایی است تا به این دنباله اضافه شود. آستین باتلر در نقش نسخه جوان‌تر شخصیت ول کیلمر دیگر بازیگر احتمالی فیلم خواهد بود.

جزئیات کامل درباره فیلم Heat 2
درباره فیلم جدید مایکل مان

جزئیات فیلم Heat 2

مخمصه یا همان Heat، فیلمی است آمریکایی در ژانر جنایی و اکشن به نویسندگی و کارگردانی مایکل مان و تهیه‌کنندگی آرت لینسون. در این فیلم آل پاچینو و رابرت دنیرو به ایفای نقش پرداخته‌اند. مخمصه در پانزدهم دسامبر ۱۹۹۵ اکران شد.

مخمصه اولین فیلمی بود که رابرت دنیرو و آل پاچینو در مقابل یکدیگر در سکانس‌هایی بازی کردند. البته ۲۱ سال قبل هردو در قسمت دوم فیلم پدرخوانده به ایفای نقش پرداخته بودند ولی در هیچ قسمتی از این فیلم در مقابل یکدیگر قرار نمی‌گرفتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *