تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد !

انیمه‌ی Jujutsu Kaisen از مهم‌ترین انیمه‌های سریالی امسال می‌باشد که به تازگی، تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شده است.

فصل اول انیمه‌ی Jujutsu Kaisen در سال 2020 ساخته و پخش شده و حالا شبکه‌ی TBS، اولین تریلر دومین فصل Jujutsu Kaisen را با عنوان تریلر فصل 2 Jujutsu Kaisen منتشر کرد. در تریلر رسمی فصل 2 Jujutsu Kaisen شاهد تاریخ پخش فصل 2 این انیمه نیز بودیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی تاریخ سینما

بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما

تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

جوجوتسو کایسن یا همان Jujutsu Kaisen، یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط Gege Akutami نوشته و تصویر شده است. مانگای جوجوتسو کایسن در سال 2018 منتشر شد و در سال 2029، پس از فروش زیادی که داشت، مجوز انتشار به زبان انگلیسی در آمریکای شمالی توسط Viz Media را دریافت کرد که از دسامبر 2019 مانگا را به صورت چاپی منتشر کرده است.

در انیمه جوجوتسو کایسن، پسری که با یک طلسم نفرین شده است، تصمیم می‌گیرد که به باشگاه تحقیقات مخفی بپیوندد. در پی ورود به آنجا اتفاقات خطرناک و ترسناکی رخ می‌دهد و حالا تریلر فصل دوم این انیمه، ادامه‌ی این سریال را توضیح خواهد داد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل 2 Jujutsu Kaisen را ببینید:

تریلر فصل 2 Jujutsu Kaisen

یک مجموعه تلویزیونی انیمه 24 قسمتی اقتباسی تولید شده توسط MAPPA، که از اکتبر 2020 تا مارچ 2021 از MBS پخش شد. فصل دوم قرار است در ژوئیه 2023 پخش شود. این انیمه توسط Crunchyroll برای پخش در خارج از آسیا مجوز دارد، که اولین دوبله انگلیسی آن در نوامبر 2020 پخش شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *