جزئیات تکمیلی فیلم Megalopolis منتشر شد !

روز گذشته، پس از اینکه خبر تکمیل شدن فیلمبرداری فیلم جدید فورد کاپولا منتشر شد، جزئیات تکمیلی فیلم Megalopolis به انتشار رسید.

پس از اینکه روز گذشته خبر اتمام فیلمبرداری فیلم Megalopolis منتشر شد، جزئیات فیلم Megalopolis در برخی از خبرگزاری‌ها درباره فیلم مگالوپولیس بحث‌های جنجالی به پیش افتاد. در ادامه، جزئیات آخرین فیلم فورد کاپولا همراه خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تصاویر لو رفته آدام درایور در فیلمبرداری فیلم جدید کاپولا !

جزئیات تکمیلی فیلم Megalopolis

Megalopolis یک فیلم درام، علمی تخیلی، حماسی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرانسیس فورد کاپولا است. از بازیگران این فیلم، می‌توان به آدام درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان وویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، شیا لابوف، جیسون شوارتزمن، گریس وندروال، کاترین هانتر، تالیا اس‌بی‌بی و تالیا اس‌بی‌بیو جانکارلو اسپوزیتو اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم Megalopolis را ببینید:

جزئیات تکمیلی فیلم Megalopolis
درباره فیلم مگالوپولیس

جزئیات آخرین فیلم فورد کاپولا

فیلمبرداری این فیلم، در 1 نوامبر 2022 در استودیو Trilith در جورجیا آغاز شد و روز گذشته به اتمام رسید.. فیلم در ابتدا با استفاده از فناوری OSVP در Prysm Stage ،Trilith Studios فیلمبرداری می‌شد، اما با افزایش چالش‌ها و هزینه‌های آن رویکرد، تولید تلاش می‌کند تا به سمت رویکردی کم‌هزینه‌تر و سنتی‌تر روی صفحه سبز متمرکز شود.

فرانسیس فورد کاپولا، ابتدا فیلم را یال‌های ابتدای دهه‌ی 80 میلادی، فیلمنامه این فیلم را نوشت و سپس آن را آغاز کرد؛ اما به دلیل کمبود تأمین مسائل مالی، این پروژه به بن بست خورد و حالا سال گذشته این فیلم را آغاز کرد و حالا فیلمبرداری آن تمام شده است. بسیاری از منابع نزدیک می‌گویند که این فیلم برای پاییز سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *