تریلر رسمی انیمیشن سریالی Unicorn Warriors: Eternal منتشر شد !

Unicorn Warriors: Eternal یکی از موردانتظارترین سریال‌های 2023 می‌باشد که چندی پیش، تریلر رسمی انیمیشن سریالی Unicorn Warriors: Eternal منتشر شد.

Unicorn Warriors: Eternal یکی از مهم‌ترین انیمیشن‌های سریالی امسال می‌باشد که روز گذشته تریلر انیمیشن سریالی Unicorn Warriors با عنوان اولین تریلر Unicorn Warriors منتشر شد. تریلر رسمی سریال جنگجویان یونیکورن توانست بازدید خوبی را از یوتیوب کسب کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

تریلر رسمی انیمیشن سریالی Unicorn Warriors: Eternal

Unicorn: Warriors Eternal یک مجموعه تلویزیونی متحرک آمریکایی بزرگسالان است که توسط Genndy Tartakovsky برای Adult Swim ساخته شده است. این سریال در 4 می 2023 پخش خواهد شد پس از آن، در سرویس استریم HBO Max قرار خواهد گرفت.

این مینی سریال، 10 قسمت خواهد بود. قسمت‌های این مجموعه، ابتدا در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی از 13 تا 18 ژوئن 2022 نشان داده شدند و بازخورد خوبی را دریافت کردند.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال جنگجویان یونیکورن را ببینید:

اولین تریلر Unicorn Warriors

در 28 اکتبر 2020، Unicorn: Warriors Eternal در کنار Tiny Toons Looniversity و سه پروژه از Mo Willems چراغ سبز نشان داد. این مجموعه توسط گندی تارتاکوفسکی، خالق آزمایشگاه دکستر، جک سامورایی، پریمال و یکی از خالقان سیم‌بیونیک تایتان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *