همنواز

محل فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us مشخص شد !

سریال آخرین بازمانده از ما ، یکی از سریال‌های خوب 2022 بود که فیلمبرداری فصل دوم آن آغاز، و محل فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us مشخص شد.

پس از اینکه گمانه‌زنی‌ها برای سریال The Last of Us آغاز شد، لوکیشن فیلمبرداری فصل دوم آخرین بازمانده از ما تحت عنوان محل فیلمبرداری فصل 2 Last of Us مشخص شد. انتخاب مکان فیلمبرداری فصل 2 The Last of Us بر عهده‌ی کارگردان این سریال، یعنی کریگ میزن بود.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول تا نهم سریال آخرین بازمانده از ما

محل فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us

پس از اینکه سریال The Last of Us از شبکه‌ی HBO توانست به یک لایو اکشن خارق‌العاده تبدیل شد، مدیران HBO، این سریال را برای فصل دوم تمدید کردند. به گزارش ددلاین، روز گذشته اعلام شد که فصل دوم این سریال، اواسط سال 2023، در شهری متفاوت نسبت به لوکیشن فصل اول، آغاز می‌شود.

مکان و لوکیشنی که فصل دوم این سریال در آن اجرا خواهد شد، بریتیش کلمبیا است که در ونکوور کشور کانادا وقع است. فصل اول این سریال، در شهر سیاتل برگزار و فیلمبرداری شد.

در ادامه می‌توانید محل فیلمبرداری فصل 2 Last of Us را ببینید:

محل فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us
لوکیشن فیلمبرداری فصل دوم آخرین بازمانده از ما

انتخاب مکان فیلمبرداری فصل 2 The Last of Us

سریال، آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پسا آخرالزمانی است که به دست کریگ مازن و نیل دراکمن، برای شبکه‌ی HBO ساخته شده است. این مجموعه بر اساس بازی ویدئویی ۲۰۱۳ به همین نام است که به وسیله ناتی داگ توسعه یافت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *