اولین واکنش ها به فیلم Beau Is Afraid منتشر شد !

فیلم Beau Is Afraid یکی مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک سال 2023 می‌باشد که برای منتقدان اکران شد و اولین واکنش ها به فیلم Beau Is Afraid را همراه داشت.

پس از اینکه فیلم بیو می‌ترسد آری آستر برای منتفدان اکران شد، نقد های اولیه Beau Is Afraid را در بسیاری از سایت‌ها تحت عنوان واکنش های منتقدان به فیلم بیو میترسد را به همراه داشت. اولین واکنش به Beau Is Afraid همانطور که انتظار می‌رفت، مثبت بود.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم ترسناک Beau Is Afraid منتشر شد

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم های 2023

اولین واکنش ها به فیلم Beau Is Afraid

آری آستر که با فیلم‌های میدسومار و موروثی، شناخته می‌شود، یکی از کارگردان‌هایی است که تفکرات مریضی را در فیلم‌هایش می‌گنجاند و حالا در سال 2023، سومین فیلم موردانتظار آن، منتشر می‌شود.

منتقدان فیلم، این اثر آری آستر را به یک فیلم حماسی تشبیه کردند. آن‌ها می‌گویند این فیلم، یک ادیسه‌ی بی رحم است که برخی از مردم آن را به میدسومار تشبیه کردند.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم بیو می‌ترسد را ببینید:

اولین واکنش ها به فیلم Beau Is Afraid
اولین واکنش به Beau Is Afraid

واکنش های منتقدان به فیلم بیو میترسد

Beau Is Afraid یک فیلم ترسناک کمدی سیاه سورئالیستی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ می‌باشد که به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک آری آستر ساخته شده است. در این فیلم واکین فینیکس نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند، مردی مضطرب که پس از مرگ ناگهانی مادرش وارد یک خانه اودیسه سورئال می‌شود و در طول راه با بزرگ‌ترین ترس‌هایش روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *