تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Boys مشخص شد !

پس از اینکه اعلام کردند فیلمبرداری سریال The Boys به اتمام رسید، تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Boys به صورت غیر رسمی مشخص شد.

به تازگی، تاریخ پخش فصل 4 The Boys تحت عنوان تاریخ منتشر شدن فصل چهار پسران پس از پایان فیلمبرداری آن مشخص شد که به صورت رسمی نمی‌باشد. تاریخ اکران تلویزیونی فصل چهار Boys در اواخر سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

فیلمبرداری فصل چهارم The Boys به پایان رسید !

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Boys مشخص شد

پسران یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط اریک کریپک برای Amazon Prime Video ساخته شده است. این فیلم بر اساس کتاب کمیکی به همین نام توسط گارث انیس و داریک رابرتسون ساخته شده است، تیمی از هوشیاران را دنبال می‌کند که باافراد فوق العاده‌ای که از توانایی های آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند به مبارزه می‌پردازند.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال The Boys را ببینید:

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Boys
تاریخ منتشر شدن فصل چهار پسران

تاریخ اکران تلویزیونی فصل چهار Boys

The Boys اولین فصل خود را در هشت قسمت در 26 ژوئیه 2019 پخش کرد. فصل دوم در 4 سپتامبر 2020 و فصل سوم در 3 ژوئن 2022 پخش شد. در ژوئن 2022، سریال برای فصل چهارم تمدید و به‌عنوان بخشی از یک جهان مشترک، یک مجموعه وب اسپین‌آف، هفت در ۷ ، در ژوئیه ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Boys مشخص شد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *