جزئیات تکمیلی فیلم Monstrous Beauty منتشر شد !

پس از اینکه اعلام شد فیلمی به اسم Monstrous Beauty ساخته می‌شود، بامداد امروز، جزئیات تکمیلی فیلم Monstrous Beauty منتشر شد.

پس از اینکه ددلاین تأیید کرد که بر اساس داستان پرطرفدار Monstrous Beauty فیلمی ساخته خواهد شد، جزئیات فیلم زیبایی هیولا به انتشار رسید. اطلاعات تکمیلی فیلم سینمایی Monstrous Beauty که بامداد امروز به انتشار رسید، اولین اطلاعات Monstrous Beauty خبر از فیلمی جذاب می‌دهند.

جزئیات تکمیلی فیلم Monstrous Beauty منتشر شد !

روز گذشته، شایعاتی مبنی بر اینکه بلا رمزی پس از ایفای نقش زنان جوان قدرتمند و منحصر به فرد در The Last Of Us و Game Of Thrones، نقش به یاد ماندنی بعدی خود را به عنوان ستاره درام دوره‌ای در فیلم Monstrous Beauty پیدا کرده است را تأیید می‌کند.

رومولا گارای، ستاره فیلم کفاره و ساعت، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت، که دومینیک وست در نقش شاه چارلز روث نگا نامزد اسکار در نقش معشوقه‌اش نل گوین نیز بازی خواهد کرد. این فیلم، داستان تخیلی را با شخصیت‌های واقعی تاریخی ترکیب می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از کتاب Monstrous Beauty را ببینید:

جزئیات تکمیلی فیلم Monstrous Beauty
جزئیات فیلم زیبایی هیولا

جزئیات تکمیلی فیلم Monstrous Beauty

فیلمبرداری این فیلم قرار است در ماه سپتامبر آغاز شود. متیو جیمز ویلکینسون، در حال تهیه کنندگی برای این فیلم خواهد بود. داستان این فیلم، در قرن هفدهم اتفاق می‌افتد، داستان زن جوان منحصربه‌فردی به نام باربارا فیلد است که در فقر به دنیا آمد با یک بیماری نادر که به این معنی است که کاملاً پوشیده از مو است دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *