بازگشت جنجالی و مجدد جانی دپ به فرش قرمز

جانی دپ، بازیگر مطرح و محبوب هالیوود است و بازگشت جانی دپ به فرش قرمز خبری‌است که این روزها بعد از پشت سر گذاشتن حواشی زیاد هواداران او را به وجد آورده‌است.

فیلم سینمایی ژان دو بارری امسال با حضور جانی دپ در فرش قرمز جشنواره کن حاضر خواهد شد. بعد از دوری از سینما دوباره جانی دپ در فرش قرمز کن و جشنواره‌های دیگر حضور خواهد داشت. این خبری‌است که طرفداران او را به شدت به هیجان آورده است.

بازگشت جانی دپ به فرش قرمز

جانی دپ پس از پشت سر گذاشتن دادگاه همسر سابقش، امبر هرد، برگشته و قرار است در جشنواره کن با فیلم تازه‌اش Jeanne Du Barry یا ژان دو بارری، روی فرش قرمز حاضر شود. فیلم سینمایی Jeanne Du Barry ساخته خانم مایون به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن معرفی شد. این فیلم با بازی جانی دپ در روز ۲۶ اردیبهشت 1402 یا 16 مه 2023 در سالن گراند تئاتر لومیر کاخ جشنواره‌ها نمایش اول جهانی‌اش را خواهد داشت. این ششمین فیلم بلند کارگردان فرانسوی الجزایری تبار است که از همان روز ۲۶ اردیبهشت در سراسر فرانسه اکران عمومی خواهد شد. این فیلم، سومین فیلم کارگردان در بخش رسمی کن است.

بازگشت جانی دپ به فرش قرمز
جانی دپ در فرش قرمز کن

جانی دپ در فرش قرمز کن

جان کریستوفر دپ دوم یا John Christopher Depp II و متولد ۹ ژوئن ۱۹۶۳، بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی است. او جوایز مختلفی از قبیل یک جایزه گلدن گلوب برنده شده و همچنین نامزد دریافت سه جایزه اسکار و دو جایزه آکادمی فیلم بریتانیا بوده‌است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *