بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام از نگاه سایت فیگار

داستان شهر گاتهام و بتمن باعث شد تا طرفداران زیادی به کمیک های دی سی روی بیاورند. حال می خواهیم بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام را به شما معرفی کنیم.

شهر گاتهام، شهر بتمن است، اما بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام ، شوالیه تاریکی و خانواده خفاش را خارج از محدوده شهر می‌برند. در حالی که شهر گاتهام بدون شک مترادف با بتمن دی سی است، ولی ماجراهای زیادی او را به خارج از شهر برد. این با قلمرویی همراه است که به طور همزمان یک قهرمان سنگ شکن در سطح خیابان و یک ستون بین المللی لیگ عدالت است.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

  • برترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

در ادامه قرار است بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

برخی از بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام ، شوالیه تاریکی را وارد ماجراجویی های جدیدی می‌کرد، در حالی که برخی دیگر، سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تری بودند که بتمن را مجبور می‌کردند به سراسر جهان سفر کند. Gotham County Line نمونه خوبی از مشکلات وحشتناکی بود که در گوشه و کنار جنگل شهری وجود دارد، در حالی که The Detective بتمن را وادار کرد تا در سراسر قاره‌ها سفر کند.

The Black Glove

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
کمیک های برتر بتمن خارج از شهر گاتهام

گرنت موریسون به‌عنوان یکی از با استعدادترین نویسندگان بتمن مورد تحسین قرار می‌گیرد و برترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام را خلق کرد، یعنی به خاطر حضور هفت ساله‌اش در این قهرمان در چندین عنوان. بازی Black Glove در کتاب اصلی اتفاق افتاد؛ زیرا دو داینامیک با کلوپ قهرمانان در جزیره‌ای منزوی ملاقات می‌کنند تا متوجه شوند که یک قاتل در میان آن‌ها وجود دارد. این قوس داستانی که توسط چندین هنرمند به تصویر کشیده شد، به دلیل ایجاد صحنه‌ی شوم برای حمله سازمان ابرشرور در RIP مورد استقبال قرار گرفت.

The Resurrection Of Ra’s Al Ghul

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
کمیک های برتر بتمن خارج از شهر گاتهام

در حالی که این یکی دیگر از کمیک های برتر بتمن خارج از شهر گاتهام ، Grant Morrison Batman است، Resurrection of Ra’s al Ghul نیز یک تلاش جمعی عالی با خلاقانی مانند پل دینی و اندی کوبرت بود. این یک بازگشت دراماتیک برای راس الغول مرده است که خانواده خفاش را در مسیر برخورد با دامیان وین در مرکز قرار می‌دهد. داستان از شهر گاتهام شروع می‌شود؛ اما پیش‌فرض این قوس داستانی محوری، بتمن و همکارانش را می‌گیرد. در اعماق کوه‌های هیمالیا تا شهر مخفی ناندا پاربات. با تمام قطعات متحرک دراماتیک درگیر، رستاخیز یک لحن اکشن هیجان انگیز در سطح بلاک باستر را فرا می‌خواند.

Gotham County Line

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
خواندنی ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

بسیاری از جذاب‌ترین داستان‌های بتمن در سطح خیابان اتفاق می‌افتد. در حالی که این یک سریال کمتر شناخته شده است، استیو نایلز و اسکات همپتون در Gotham County Line یک پرونده کارآگاهی ارزشمند است که به دنبال کشف منبع یک قتل وحشتناک بتمن است. اگرچه از نظر فنی هنوز در منطقه عمومی گاتهام اتفاق می‌افتد؛ اما بزرگترین کارآگاه جهان را از شهر خارج و به حومه شهر می برد. گاتهام کانتی لاین به روش‌های خلاقانه به مکان‌های تاریک می‌رود و یک طرح مهیج پلیسی را با عناصر ماوراء طبیعی و پنهانی ترکیب می‌کند.

The Detective

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
جذاب ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

شوالیه تاریکی بازگشت فرانک میلر یکی از خواندنی ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام است؛ اما تام تیلور و اندی کوبرت با کهنه‌کار خود Caped Crusader در The Detective کار قابل تحسینی انجام دادند. تراژدی وحشتناکی در اروپا رخ می‌دهد که شامل افرادی می‌شود که بتمن سال‌ها پیش نجات داده است و او را مجبور می‌کند تا با معلم اخلاقی مبهم خود هنری دوکارد برای حل آن همکاری کند. مسلماً این بهترین داستان بتمن «Eurotrip» است که منتشر شده است که قایق‌رانی در جهان را با برخی از عناصر بروس وین گریزله TDKR ترکیب می‌کند. The Detective یک کاپ بین المللی هیجان انگیز است که شخصیت‌های مهم دوران بروس به عنوان بتمن را نیز با ذوق می‌بافد.

Batman Incorporated: Demon Star

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

در اواخر اجرای موریسون و روزهای اولیه راه‌اندازی مجدد New 52، نویسنده سری Batman Incorporated را به نمایش گذاشت که جزء جذاب ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام قرار گرفت. این بر اساس یک داستان اصلی از اجرای قبلی آن‌ها بر روی این شخصیت است؛ زیرا بروس برند مبارزه با جرم و جنایت بتمن را در خارج از کشور گسترش می‌دهد. با هنرمندی به نام کریس برنهام بر روی مداد، “Demon Star” دو پویا را می بیند که کارهای خود را به انگلستان، روسیه، ژاپن، آرژانتین و غیره می‌برند. این دویدن راهی عالی برای دیدن شوالیه تاریکی در محیط‌‌‌های جدید بود، در حالی که پیوند پدر و پسر بین بروس و دامیان را عمیق‌تر می‌کرد.

Universe

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
برترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

بتمن یک قهرمان تاریک متقاعد کننده است؛ اما برایان مایکل بندیس و نیک درینگتون نشان می‌دهند که هنوز فضایی برای آرامش وجود دارد. Universe می‌بیند که Caped Crusader پس از کشف یک سرنخ که با دزدیدن یک تخم مرغ جادویی جواهرآلات ریدلر شروع می‌شود، وارد یک ماجراجویی جهانی رنگارنگ خواهد شد. این مجموعه محدود داستان خود را با شروع در شهر گاتهام به خوبی می‌سازد؛ اما به سفری باشکوه در سراسر جهان دی سی، از جمله جزیره دایناسورها گسترش می‌یابد. در کنار یک بازیگر گردان از قهرمانان و شروران دی سی، یونیورس با اجرای بی‌نظیر بتمن برتر است.

The World

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
کمیک های برتر بتمن خارج از شهر گاتهام

در طول دهه‌ها، بتمن از تعداد زیادی از نویسندگان و هنرمندان با استعداد بهره برده است. اما The World، جزء برترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام است که 160 صفحه‌ای ایجاد می‌کند که تیم‌های خلاق افسانه‌های خود از شوالیه تاریکی را در کشورهای خود تعریف می کنند. تیمی آشناتر از برایان آزارلو و لی برمجو این تک شات را در قلمرو خود باز می‌کنند؛ اما در سراسر جهان بیشتر می‌درخشد. از جمله فرانسه، آلمان، چین، برزیل و غیره، این مجموعه داستان کوتاه راهی مبتکرانه برای طرفداران برای دیدن بتمن از دریچه بین المللی است.

The Knight

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
خواندنی ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

Chip Zdarsky با بازی Daredevil عالی خود تقریباً به پایان رسیده است و جزء کمیک های برتر بتمن خارج از شهر گاتهام قرار گرفت؛ اما او به تازگی استعدادهای خود را در Batman شروع کرده است. علاوه بر نوشتن یکی از بهترین آرک‌های بتمن معاصر، Zdarsky با Carmine Di Giandomenico برای سرچشمه‌های بروس وین در شوالیه همکاری می‌کند. داستان‌های منشأ ابرقهرمانی ممکن است اکنون شبیه یک داستان خسته‌کننده به نظر برسند؛ اما شوالیه قبل از پوشیدن شنل و روپوش، تمرکز خود را به آموزش‌های خود در خارج از کشور معطوف می‌کند. این مانند یک دنباله طولانی از کمان آموزشی بتمن آغاز می‌کند که خوانندگان را در سراسر جهان می‌برد تا با جزئیات نشان دهند که چگونه بروس مهارت های متعدد خود را آموخته است.

Abyss

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
جذاب ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

ممکن است به عنوان یک شکاف در انتقال بین دو تیم خلاق اصلی نادیده گرفته شود، اما جاشوا ویلیامسون، خورخه مولینا، و آرک بتمن میکل جانین  جزء خواندنی ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام بود. «آبیس» در پی « ایالت ترس» آغاز می‌شود و بتمن خود را در کشور خیالی بادنیسیا می‌یابد. این داستان دیگری مربوط به سرمایه گذاری‌های او با Batman Incorporated است؛ زیرا یک قاتل مرموز جدید در خیابان‌ها پرسه می‌زند و یک خیر ثروتمند جدید اداره سازمان را به دست می‌گیرد. تا آنجا که داستان پرکننده پیش می‌رود، «آبیس» یک کمان در مقیاس کوچک‌تر است که به طرز رضایت‌بخشی از محدوده شهر گاتهام جدا می‌شود.

World’s Finest: The Devil Nezha

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام
بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

Universe تنها جایی نیست که می‌توان ماجراجویی‌های پر جنب و جوش‌تری پیدا کرد، زیرا Mark Waid و Campier World’s Finest دن مورا  جزء جذاب ترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام است. به سختی می‌توان هر یک از داستان‌های این مجموعه جوان را مشخص کرد؛ زیرا برجسته ترین نقطه قوت بتمن و سوپرمن به عنوان دوستان است. با این وجود، خط داستانی اول، «The Devil Nezha» برای تغییر سرعت از گاتهام فوق‌العاده است. طرفداران امثال متروپلیس، شهر مرکزی فلش و شهر میدوی Doom Patrol را بسیار بیشتر از زمین پایکوبی شوالیه تاریکی می بینند. شخصیت شرور شیطان صفت آن بهانه‌ای عالی برای شروع ماموریت‌های zanier است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *