مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز مشخص شد [+جزئیات]

قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز به زودی در سال 2023 اکران می‌شود و اخیراً خبر مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز مشخص شد.

فیلم ایندیانا جونز 5 جدیدترین قسمت از این مجموعه سینمایی می‌باشد که به زودی اکران می‌شود. اخیراً مدت زمان پنجمین قسمت فیلم ایندیانا جونز اعلام شد و در ادامه به مدت زمان قسمت جدید ایندیانا جونز می‌پردازیم.

مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز

ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت با ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی جیمز منگولد است که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. این فیلم با بازی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، به دنبال ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین (۲۰۰۸) پنجمین قسمت از مجموعهٔ ایندیانا جونز خواهد بود. فیلم‌نامه را منگولد، جز باترورث و جان هنری باترورث به رشته تحریر درآورده‌اند. فیلم ایندیانا جونز 5 در سال 2023 اکران خواهد شد.

مدت زمان قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز
پنجمین قسمت فیلم ایندیانا جونز

مدت زمان قسمت جدید ایندیانا جونز

در سال ۱۹۹۲، این فرنچایز با پخش یک مجموعه تلویزیونی گسترش یافت که این شخصیت را در دوران کودکی و جوانی به تصویر می‌کشید و شامل ماجراجویی با پدرش می‌شد. مارول کامیکس انتشار ماجراهای بیشتر ایندیانا جونز را در سال ۱۹۸۳ آغاز کرد و دارک هورس کامیکس در سال ۱۹۹۱ امتیاز کتاب کمیک این شخصیت را به دست آورد. همچنین چندین رمان کوتاه و اسباب بازی در رابطه با این شخصیت به انتشار رسید. از سال ۱۹۸۲ چندین بازی ویدیویی بر اساس داستان ایندیانا جونز عرضه شده است.

مدت زمان پنجمین قسمت فیلم ایندیانا جونز 2 ساعت و 22 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *