همنواز

پایتخت جدید چه زمانی پخش خواهد شد ؟ [+جزئیات]

به تازگی، محسن تنابنده اطلاعاتی جدیدی از زمان پخش پایتخت جدید منتشر کرد که بازتاب‌های فراوان را در اخبار سینما و تلویزیون و فضای مجازی به همراه داشت.

اخیراً اخباری مبنی بر زمان پخش سریال پایتخت 7 منتشر شد که زمان پخش شدن جدیدترین پایتخت را در صحبت‌های محسن تنابنده لو می‌دهد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

زمان انتشار سری جدید پایتخت شاید هنوز به صورت رسمی اعلام نشده باشد اما می‌توان آن را به صورت اخباری موثق اعلام کرد که در زمانی نامعلوم رخ خواهد داد.

زمان پخش پایتخت جدید

زمان پخش پایتخت جدید
زمان پخش شدن جدیدترین پایتخت, زمان پخش پایتخت جدید

در حالی که امروز مهدی فرجی، تهیه کننده در حاشیه نشست خبری عوامل سریال«نون خ، درباره احتمال ساخت فصل هفتم پایتخت گفت:

بعید می‌دانم فصل جدیدی از آن تولید شود. چون آدم‌ها از هم جدا شدند و دور افتادند و درگیرِ کارهای دیگر شدند. اینکه دوباره بتوان در یک زمان و شرایطی خاص آنها را دورهم جمع کرد، سخت شده است. دعا می‌کنم که انشاالله یک روزی پایتخت ۷ را بسازیم. این خبر با واکنش محسن تنابنده روبه رو شد.

تنابنده در واکنش به ساخت ادامه‌ی سریال پایتخت نوشت:

پایتختی که آقایون می‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد. پایتخت از مردم و برای مردم است.

در ادامه می‌توانید از مهدی فرجی را ببینید:

زمان انتشار سری جدید پایتخت

زمان پخش پایتخت جدید
زمان پخش پایتخت جدید, زمان پخش سریال پایتخت 7

پایتخت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک پخش شده‌است. بازیگران این مجموعه محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، سلمان خطی، هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی و بهرام افشاری هستند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *