واکاوی مرگ کیومرث پوراحمد در شماره جدید تجربه

به تازگی واکاوی مرگ کیومرث پوراحمد در شماره جدید تجربه توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه به جزئیات واکاوی خودکشی کیومرث پوراحمد در تجربه می‌پردازیم.

شماره هجدهم دوره جدید مجله «تجربه» با یک پرونده‌ی ویژه درباره‌ی ماجرای مرگ خودخواسته کیومرث پوراحمد و نحوه‌ی مواجهه‌ جامعه با آن با عنوان اصلی «این خودکشی نباید ناامیدمان کند، باید امید بدهد برای یک زندگیِ بهتر، یک زیستِ انسانی‌تر» به همراه یادنامه‌هایی برای احمد سمیعی گیلانی و عبدالله انوار و صفحاتی ویژه مواجهه ابراهیم گلستان و ژان‌لوک‌گُدار در «تا جمعه، رابینسون» به تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در بخش چهره ماه این مجله مطالبی با عناوین یادنامه‌ای برای عبدالله انوار، حکیم بزرگ روزگارِ ما با آثار و گفتاری از مهدی محقق، ناصر گل‌باز، جمشید کیانفر، احسان‌الله شکراللهی، نورالله مرادی، نادره جلالی، فاطمه علی‌اصغر، مجید بجنوردی، شهریار صحاف و… به همراه گفت‌وگویی منتشر نشده با او به چاپ رسیده است.

واکاوی مرگ کیومرث پوراحمد در شماره جدید تجربه

واکاوی مرگ کیومرث پوراحمد در شماره جدید تجربه
واکاوی خودکشی کیومرث پوراحمد در تجربه

در بخش ادبیات نیز پرونده ویژه درگذشت احمد سمیعی گیلانی با آثار و گفتاری از امین حق‌ره، نادره رضایی، صابر محمدی، آنوشا نیک‌سرشت، پیمان طالبی، نگار حسینخانی، میلاد حسینی و… به همراه گفت‌وگوی منتشر نشده حمیدرضا محمدی با او و همچنین گفت‌وگو با کتایون سنگستانی به مناسبت انتشار کتاب «گشنگی» و بخش مرور کتاب‌های روز منتشر شده است.

در بخش تئاتر هم گفت‌وگویی تفصیلی احسان زیورعالم با بهزاد قادری سُهی به همراه یادداشتی از نغمه قدیمی منتشر شده است.

واکاوی مرگ خود خواسته کیومرث پوراحمد

در بخش کتاب‌خانه این شماره هم گفت‌وگو با دراگو اشتامبوک شاعر و سفیر کرواسی در تهران به بهانه انتشار کتاب تازه‌اش «و دیگر دریا نبود» درباره‌ی ادبیات، ایران و سیاست، گفت‌وگو با فرزانه آرین نژاد به بهانه‌ی کتاب «دیزاین کُن» بررسی کارنامه نرگس حسن‌لی مترجم، معرفی مجموعه‌ی «انسان» نشر نو و معرفی مجموعه شاهنامه برای کودکان و کتاب آزادی از نشر دیبایه، معرفی کتاب‌فروشی‌های اینترنتی و مرور کتاب‌های روز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *