تریلر رسمی فصل 6 Black Mirror منتشر شد !

آیینه سیاه ، یکی از مورد انتظار ترین سریال‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، تریلر رسمی فصل 6 Black Mirror به انتشار رسید و جنجال برانگیخت.

سریال Black Mirror ، از مهم‌ترین سریال‌های امسال می‌باشد که چندی پیش، تریلر فصل ششم Black Mirror تحت عنوان تریلر ششمین فصل 6 آیینه سیاه به انتشار رسید.

تریلر سریال Black Mirror از مهم‌ترین تریلر‌های امسال می‌باشد که چندی پیش منتشر شد و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

تریلر رسمی فصل 6 Black Mirror

تریلر فصل ششم Black Mirror

تریلر رسمی فصل 6 Black Mirror
تریلر فصل ششم Black Mirror

آینه سیاه یک مجموعه تلویزیونی گلچین بریتانیایی است که توسط چارلی بروکر ساخته شده است. هر اپیزود، به بررسی تنوع ژانرها می پردازند، اما بیشتر آنها در دیستوپیاهای آینده نزدیک با فناوری علمی-تخیلی نوعی داستان تخیلی گمانه زنی می‌گذرد.

این سریال بر اساس داستان The Twilight Zone ساخته شده است و از فناوری برای اظهار نظر در مورد مسائل اجتماعی معاصر استفاده می‌کند. اکثر قسمت‌ها توسط بروکر نوشته شده است و تهیه‌کننده اجرایی آنابل جونز درگیر آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

علاوه بر فیلم تعاملی Black Mirror: Bandersnatch (2018) قسمت در پنج سریال و یک سریال ویژه وجود دارد. دو سریال اول در سال 2011 و 2013 از شبکه بریتانیایی Channel 4 پخش شد.

سپس برنامه به نتفلیکس منتقل شد ، جایی که سه سریال دیگر در سال‌های 2016، 2017 و 2019 پخش شد. سری ششم قرار است در 15 ژوئن 2023 منتشر شود. دو سریال وب‌سایت مرتبط توسط نتفلیکس و یک کتاب همراه چهار سری اول تولید شد.

تریلر ششمین فصل 6 آیینه سیاه

در ادامه می‌توانید تریلر سریال Black Mirror را ببینید:

این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و از نظر بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی دهه 2010 شناخته می‌شود. این برنامه سه بار متوالی برای سان جونیپرو ، یو اس اس کالیستر و بندرزنچ برنده جایزه امی پرایم تایم برای فیلم تلویزیونی برجسته شد.

با این حال برخی از منتقدان اخلاقی بودن سریال را بدیهی می‌دانند یا به کاهش کیفیت در طول زمان اشاره می‌کنند. Black Mirror، همراه با American Horror Story، باعث محبوبیت مجدد قالب تلویزیونی آنتولوژی شده است، و تعدادی از قسمت‌ها توسط منتقدان به عنوان پیش بینی دیده شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *