شاید یک دنباله از فیلم فلش ساخته شود

کمتر از یک ماه به اکران فیلم موردانتظار The Flash مانده و چندی پیش شایعاتی نیز مبنی بر احتمال ساخت دنباله از فیلم فلش به انتشار رسید.

پس از اینکه فیلم فلش برای منتقدین به نمایش درآمد، برخی روزنامه‌های مختلف، از شایعات ساخت دنباله the flash رونمایی کردند و گفتند که احتمال ساخته شدن فیلم The Flash وجود دارد.

شایعه ساختن فیلم فلش یکی از مهم‌ترین اتفاقات سینمای دی سی می‌باشد که حواشی زیادی را به همراه خواهد داشت.

احتمال ساخت دنباله از فیلم فلش

شایعات ساخت دنباله the flash

احتمال ساخت دنباله از فیلم فلش
شایعات ساخت دنباله the flash

تنها 13 روز تا اکران این فیلم در 16 ژوئن باقی مانده است. ازرا میلر، ستاره پر حاشیه، هیچ خبری منتشر نکرده است و در اولین نمایش لس آنجلس در 12 ژوئن ظاهری کم حاشیه خواهد داشت و به جای مصاحبه، فقط برای عکس گرفتن ژست می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

تریلر نهایی فیلم The Flash منتشر شد !

نقد و بررسی فیلم The Flash 2023

کارگردان فیلم، اندی موشیتی، و اعضای بازیگری، بن افلک، ساشا کال و مایکل شانون نیز فرش قرمزی را خواهند دید که استاندارد مطبوعاتی را از دست خواهد داد. به طور معمول، ستاره 190 میلیون دلاری فیلم را در مصاحبه‌های چاپی، تلویزیونی و اغلب پادکست‌های قاره‌های مختلف تبلیغ می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فیلم های جدید دی سی از 2023 تا 2025

یکی از منابع نزدیک به میلر گفت:

ازرا می‌خواهد فیلم گسترش پیدا کند و اگر گفتگویی درباره فیلم باشد، حتماً باید با ازرا میلر باشد.

احتمال ساخته شدن فیلم The Flash

احتمال ساخت دنباله از فیلم فلش
شایعه ساختن فیلم فلش

ساخت فیلمی با حضور فلش، در اواخر دهه 1980 آغاز شد و چندین نویسنده و کارگردان تا سال 2014 به پروژه پیوستند. سپس این فیلم به عنوان بخشی از DCEU دوباره توسعه یافت و میلر به عنوان شخصیت اصلی بازی کرد.

چندین کارگردان در طول سال‌های بعد به فیلم پیوستند، با ست گراهام اسمیت ، ریک فاموییوا ، و دو نفر از جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدشتاین که همگی به دلیل تفاوت‌های خلاقانه از پروژه جدا شدند.

موشیتی و هادسون در جولای 2019 به فیلم ملحق شدند و پیش تولید آن در ژانویه 2020 آغاز شد. این فیلم متاثر از خط داستانی کتاب های مصور Flashpoint است که دارای شخصیت‌های متعددی از دی سی کامیکس از جمله بتمنِ بن افلک است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *