اولین تریلر رسمی از فصل دوم سریال Good Omens منتشر شد [+تاریخ انتشار]

سریال فال نیک یکی از مجموعه‌های پرطرفدار است و به تازگی اولین تریلر رسمی از فصل دوم سریال Good Omens به انتشار رسید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تریلر اول فصل دوم سریال Good Omens به انتشار رسید و طرفداران این مجموعه را شگفت زده کرد. نخستین تریلر فصل دوم Good Omens به سرعت مورد توجه طرفداران قرار گرفت و در ادامه این مطلب می‌توانید اولین تریلر از فصل دوم سریال فال نیک را مشاهده نمایید.

اولین تریلر رسمی از فصل دوم سریال Good Omens

تریلر اول فصل دوم سریال Good Omens

اولین تریلر رسمی از فصل دوم سریال Good Omens
اولین تریلر از فصل دوم سریال فال نیک

فال نیک (Good Omens) یک مجموعه تلویزیونی بر اساس رمان فالِ نیک: پیشگویی‌های ظریف و دقیق اَگنِس ناتِر، ساحره اثر دو نویسندهٔ انگلیسی تری پرچت و نیل گیمن، نوشته سال ۱۹۹۰ است. این مجموعه تلویزیونی تولید مشترک بین آمازون استودیوز و بی‌بی‌سی استودیوز در شش قسمت است. این مجموعه تلویزیونی توسط داگلاس مکینون کارگردانی شده است و نویسندگی آن را نیل گیمن برعهده داشته است.

شش قسمت از این مجموعه در تاریخ ۳۱ مه سال ۲۰۱۹ در سرویس ویدئویی آمازون منتشر شد و پس از آن به صورت هفتگی در بی‌بی‌سی دو پخش شد.همچنین در تابستان سال ۲۰۲۱ نیل گیمن در حساب توییتر خود با منتشر کردن یک پوستر جدید از سریال Good Omens، خبر ساخت فصل دوم را به طرفداران اعلام کرد.

پس از آن فیلمبرداری Good Omens 2 در اکتبر ۲۰۲۱ در اسکاتلند شروع شد و در ۴ مارس ۲۰۲۲ به پایان رسید.طبق چیز هایی که ما میدانیم ۶ قسمت جدید در فصل دوم وجود خواهد داشت و با یک داستان متفاوت و شخصیت های تازه رو به رو خواهیم بود. فصل دوم این سریال در تاریخ 6 مرداد 1402 منتشر خواهد شد.

تریلر اول فصل دوم سریال Good Omens

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فصل دوم Good Omens را ببینید:

داستان این سریال در سال 2018 اتفاق می‌افتد، کراولی دیو (دیوید تنانت) و فرشته آزیرافال (مایکل شین) را دنبال می‌کند، آشنای دیرینه‌ای که به همراهی یکدیگر و زندگی خوشایند روی زمین به عنوان نمایندگان بهشت ​​و جهنم عادت کرده‌اند. توافق کرده اند که نگذارند درگیری بین طرفین مانع دوستی آنها شود. وقتی به آنها گفته می شود که آرماگدون در شرف وقوع است – نبرد نهایی بین بهشت ​​و جهنم – آنها با هم متحد می شوند تا از آمدن دجال و پایان وجود خوشایندی که بر روی زمین لذت می برند جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *