تریلر رسمی فیلم Talk to Me منتشر شد !

فیلم ترسناک Talk to Me ، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Talk to Me به انتشار رسید.

چندی پیش، استودیوی فیلمسازی A24، تریلر Talk to Me را تحت عنوان تریلر رسمی Talk to Me به انتشار رساند که بازتاب‌های فراوانی را در فضای مجازی با خودش همراه داشت و جنجال آفرید.

این کمپانی، با انتشار تریلر فیلم سینمایی با من حرف بزن تاریخ اکران، و جزئیات جدیدی را برای طرفداران اضافه کرد تا هرچه بیشتر، طرفداران فیلم‌های ترسناک، به دنبال این فیلم باشند.

تریلر رسمی فیلم Talk to Me منتشر شد !

تریلر Talk to Me

تریلر رسمی فیلم Talk to Me
تریلر Talk to Me

با من صحبت کن یا همان Talk to Me یک فیلم ترسناک ماوراءالطبیعه استرالیایی محصول 2022 به کارگردانی دنی و مایکل فیلیپو است که اولین کارگردانی آن‌ها بوده و توسط دنی فیلیپو و بیل هینزمن بر اساس طرح مفهومی دیلی پیرسون نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2023

ترسناک ترین فیلم های A24 در سال 2023، 2022 و تمام دوران

سوفی وایلد در این فیلم نقش یک زن جوان را بازی می‌کند که با یک دستِ مومیایی شده، با عوامل ماوراءطبیعی درگیر می‌شود. الکساندرا جنسن، جو برد، اوتیس دانجی، میراندا اتو ، زوئی تراکس، کریس آلوسیو، مارکوس جانسون و الکساندریا استفنسن در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند.

با من صحبت کن پیش نمایش خود را در جشنواره فیلم آدلاید 2022 داشت و پس از آن اولین نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 22 ژانویه 2023 بود. همچنین این فیلم قرار است در 27 ژوئیه 2023 در استرالیا اکران شود.

تریلر رسمی Talk to Me

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم سینمایی با من حرف بزن را ببینید:

با من صحبت کن در جشنواره فیلم کن 2022 به توزیع کنندگان بین المللی متعددی فروخته شد. این فیلم اولین نمایش خود را در یک نمایش پیش نمایش در جشنواره فیلم آدلاید در 30 اکتبر 2022، شب پایانی جشنواره داشت.

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در ترکیب نیمه شب خود داشت. پس از اینکه اولین نمایش به جنگ پیشنهادی با یونیورسال پیکچرز و دیگران برای خرید پخش این فیلم ختم شد، A24 موفق شد حقوق توزیع فیلم در ایالات متحده را به دست آورد. این فیلم اولین نمایش اروپایی خود را در جشنواره بین المللی فیلم برلین داشت و همچنین در همان سال در جنوب به جنوب غربی (SXSW) به نمایش درآمد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *