کریس همسورث Thor 4 را احمقانه خواند ؛ انتقاد خدای رعد از تارانتینو و اسکورسیزی

در مصاحبه جدید مجله جی‌کیو کریس همسورث Thor 4 را احمقانه خواند همچنین اشاره به انتقاد اسکورسیزی و تارانتینو از مارول گفت: انتقاد آنها افسرده‌ام می‌کند.

صحبت‌های کریس همسورث در مصاحبه با جی‌کیو نشان دهنده آن است که تنها هواداران مارول حس نارضایتی ندارند. کریس همسورث اعتراف می کند که ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) بیش از حد احمقانه بوده است. همچنین در بخشی دیگر از مصاحبه جی‌کیو با همسورث، کریس همسورث به انتقاد کوئنتین تارانتینو و مارتین اسکورسیزی از فیلم‌های مارول واکنش نشان می‌دهد.

کریس همسورث Thor 4 را احمقانه خواند

انتقاد خدای رعد از تارانتینو و اسکورسیزی

کریس همسورث Thor 4 را احمقانه خواند

حضور درخشان کریس همسورث (Chris Hemsworth) خدای رعد در دنیای سینمایی مارول منجر به ساخت ۴ فیلم اختصاصی از شخصیت ثور و چندین پروژه گروهی با باقی شخصیت‌های مارول شده است. با این حال به نظر می‌رسد که به زودی پایان همکاری همسورث با دنیای سینمایی مارول فرا خواهد رسید.

کریس همسورث در مصاحبه جدیدش با مجله جی‌کیو می گوید:

فکر می‌کنم بیش از حد خوش‌گذرانی کردیم. بیش از حد احمقانه شد. همیشه دشوار است که درون اثری باشی و بتوانی نظری واقعی درباره آن بدهی… از ساختنش لذت می‌برم، همیشه خوش می‌گذرد. اما نمی‌دانی که چند نفر قرار است واکنش نشان دهند.

در بخش دیگری از مصاحیه، همسورث از پایان یافتن قراردادش با استودیو خبر می‌دهد. کریس همسورث که در هشت فیلم مارول نقش‌آفرینی کرده است، می‌خواهد مدتی به سراغ چیزهای دیگر برود اما اگر پیشنهاد فیلمنامه‌ای غنی به او شود بازخواهد ‌گشت.

فیلم‌های مارول نمی‌توانند ستاره بسازند

فیلم‌های مارول نمی‌توانند ستاره بسازند، انتقاد جنجالی تارانتینو از مارول بود که باعث شد همسورث در این مصاحبه واکنش نشان دهد:

بخشی از مارولیزاسیون هالیوود این است که… همه این بازیگران را دارید که با بازی در این نقش‌ها معروف شده‌اند. اما ستارگان سینما سینما نیستند. این‌طور نیست؟ کاپیتان آمریکا ستاره است. ثور ستاره است. یعنی من اولین نفری نیستم که این را می‌گویم. فکر می‌کنم هزاران بار این را گفته‌اند… اما می‌دانید این شخصیت‌های چندگانه‌اند که ستاره می‌شوند.

وقتی چنین حرف‌هایی می‌شنوم فوق‌العاده افسرده می‌شوم. با دو قهرمانم همکاری نخواهم کرد. به گمانم آن‌ها طرفدار من نیستند.

همسورث قسمت چهارم THOR را بیش از حد احمقانه می‌داند.

کریس همسورث Thor 4 را احمقانه خواند و همچنین در تکمیل این جمله می‌گوید:

قدردان هستم که با فیلم‌های ما مردم در سینما ماندند. اما نمی‌دانم که آیا آن فیلم‌ها به فیلم‌های دیگر آسیب رساندند یا نه. از اینکه یکدیگر را زیر ذره‌بین قرار دهیم خوشم نمی‌آید در حالی که در این کسب‌وکار و در این فضای هنری شکنندگی زیادی هست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *