داستان غم انگیز توکیتو در انیمه شیطان کش ؛ گذشته‌ای غم انگیز تر از تانجیرو؟

داستان غم انگیز توکیتو در انیمه شیطان کش قطعا شما را به گریه می‌اندازد. در ادامه به گذشته توکیتو در انیمه شیطان کش می‌پردازیم.

Demon Slayer اکشن را متوقف می‌کند تا لحظه‌ای به داستان پس‌زمینه مویچیرو توکیتو شیرجه بزند، و او ثابت می‌کند که گذشته غم‌انگیزتری نسبت به تانجیرو دارد. حمله به دهکده شمشیر ساز عمدتاً دارای دو جبهه بوده است، با تانجیرو، نزوکو و گنیا که با شیطان تقریباً غیرقابل توقف هانتگو Upper Four مبارزه می‌کنند. در همین حال، توکیتو به تنهایی با شیطان Upper Five روبرو شده است که تنها با شمشیرسازانی همراه شده است که در یک مبارزه مسئولیت بیشتری نسبت به دارایی دارند. در ادامه به گذشته مویچیرو توکیتو خواهیم پرداخت.

داستان غم انگیز توکیتو در انیمه شیطان کش

داستان غم انگیز توکیتو در انیمه شیطان کش
گذشته مویچیرو توکیتو

در فلاش بک توکیتو، فاش می‌شود که پدرش مردی خوش قلب بود که گفته‌هایش اغلب شبیه تانجیرو بود. وقتی مادر توکیتو مریض شد، پدرش تلاش کرد تا برخی از گیاهان را که ممکن است او را نجات دهد، بازیابی کند و برای انجام این کار وارد یک طوفان خطرناک شد. پدرش جان خود را از دست داد و مادرش در همان شب درگذشت و توکیتو و برادر دوقلویش را تنها گذاشت.

یویچیرو برادر توکیتو اغلب در سخنان خود بی احساس بود و این جفت در زندگی ناچیزی با هم همراه بودند. زنی به نام لیدی آمنه آمد تا آنها را بررسی کند و آنها را تشویق کرد که به قاتل شیطان تبدیل شوند، اما یویچیرو از شنیدن صدای او امتناع کرد. یک شب، یک شیطان کلبه آنها را پیدا کرد و نزدیک بود مویچیرو را بکشد، اما یویچیرو جلوی راه پرید و بازوی خود را در این راه از دست داد.

گذشته توکیتو در انیمه شیطان کش

مویچیرو عصبانی شد و کنترل خود را از دست داد و توانست شیطان را بدون هیچ شمشیری شکست دهد، اما برای یویچیرو که در نهایت خونریزی کرد خیلی دیر شده بود. داستان توکیتو شبیه داستان قاتلان دیگر است، مانند جنیا و برادرش، که مادرشان به شیطان تبدیل شد و چندین خواهر و برادرشان را کشت. مانند تانجیرو، توکیتو با خواهر و برادرش به عنوان تنها خویشاوند زنده اش در جهان باقی ماند، اما آن زمان نسبتا کوتاه بود و بیش از یک سال طول نکشید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *