فوری: گوشی گلکسی F54 5G رسما معرفی شد!

گوشی گلکسی F54 5G نسخه‌ای از گلکسی A54 5G از برند قدرتمند سامسونگ است که با قیمت رقابتی 340 دلاری به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ به تازگی میان رده جدیدی را معرفی کرده است که نسخه ای جدید و زیر مجموعه گوشی A54 5G است. این گوشی هوشمند که تا 4 نسخه اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد، از دوربین با رزولوشن بالا و باتری حجیم بهره می‌برد و قیمتش همراه با تخفیف به 340 دلار می‌رسد. در ادامه مطلب با خبر گوشی galaxy f54 5g همراه ما بمانید.

گوشی گلکسی F54 5G

  • میان رده جدید سامسونگ

گوشی گلکسی F54 5G

به گزارش منابع خبری:

این گوشی سامسونگ به نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد پلاس با رزولوشن فول‌اچ‌دی و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است که از فناوری ویژن بوستر بهره می‌برد.

قدرت گلکسی F54 5G توسط تراشه اگزینوس 1380 تأمین می‌شود که آن را 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. البته کاربران می‌توانند در این دستگاه از کارت حافظه هم استفاده کنند. سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین برندهای بازار میان رده به شمار می‌آید که به تازگی توانسته در بازار بزرگی مانند هند، رتبه نخست فروش گوشی را از رقیبی مانند شیائومی پس بگیرد. این شرکت اکنون یک میان رده جدید از سری گلکسی F خود را معرفی کرده است. این گوشی گلکسی F54 5G نام دارد.

گوشی سامسونگ f54 5g

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته است که سنسور اصلی‌اش 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت فیلم‌برداری 4K است. این سنسور توسط دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. در جلوی این گوشی هوشمند هم دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد که می‌تواند ویدیوهای 4K ضبط کند.

مغز پردازشی گوشی گلکسی F54 5G با تراشه Exynos 1380 کار می‌کند و در کنار آن از 8 گیگابایت رم استفاده شده است. این گوشی در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، از کارت حافظه microSD استفاده نمایند. برای تشخیص هویت نیز یک حسگر اثر انگشت در کناره گوشی تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *