ببینید : تصویر لو رفته از سپهر حیدری و خانواده اش در دوبی

به تازگی تصویر لو رفته از سپهر حیدری و خانواده اش در دوبی در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

اخیرا تصویر جنجالی از خانواده سپهر حیدری در دوبی در فضای مجازی پخش شده است. گویا عکس جدید از سپهر حیدری به همراه خانواده اش در دوبی مورد توجه بسیاری از کابران فضای مجازی را گرفته است.

تصویر لو رفته از سپهر حیدری و خانواده اش در دوبی

تصویر لو رفته از سپهر حیدری و خانواده اش در دوبی
عکس جدید از سپهر حیدری به همراه خانواده اش در دوبی

سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس که مدتی است به همراه خانواده اش در دبی سکونت دارد و آنجا آکادمی‌اش را دایر کرده، حدود یکماه قبل به ایران بازگشت تا کارهای شخصی‌اش را انجام دهد.امروز نیز تصویری جدیدش به همراه خانواده او در دوبی در فضای مجازی وایرال شده است.

با این حال در فرودگاه پاسپورت سپهر حیدری و همسرش ضبط شد و آن‌ها ممنوع الخروج شدند. آنطور که مدافع سابق پرسپولیس گفتند دلیل این کار فعالیت های مجازی صورت گرفته از سوی او طی چند وقت اخیر بوده است. با این حال بعد از پیگیری‌های لازم، سرانجام پاسپورت حیدری و همسرش به آن‌ها تحویل داده شد و مشکل ممنوع‌الخروجی او هم حل شد.

تصویر جنجالی از خانواده سپهر حیدری در دوبی

در ادامه می‌توانید عکس جدید از سپهر حیدری به همراه خانواده اش در دوبی را ببینید:

تصویر لو رفته از سپهر حیدری و خانواده اش در دوبی
تصویر جنجالی از خانواده سپهر حیدری در دوبی

سپهر حیدری در مورد آشناییش با همسرش گفته است:

“در دوم فروردین سال ۱۳۹۳ همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. آرام جوینده یک بلاگر موفق در فضای مجازی می باشد که توانسته به واسطه شهرت همسرش به خوبی برای خود مخاطب جذب کند.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *