بهترین بازی های PS2 (آپدیت 2023) از نگاه سایت فیگار

بازی های خاطره انگیز زیادی هستند که هنوز در کنسول ps2 بازی می شوند و طرفداران زیادی را دارد. در ادامه می خواهیم بهترین بازی های PS2 معرفی کنیم.

اگرچه پلی استیشن 2 بیش از 20 سال قدمت دارد؛ اما یک کنسول بازی کلاسیک است که قرار است بهترین بازی های PS2 به شما معرفی کنیم. مانند Super NES، بازی‌های عرضه‌شده، جزء سرگرم کننده ترین بازی های PS2 هستند کی در طی این سال‌ها، این را ثابت کرده‌اند. بنابراین اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که هنوز PS2 خود را دارید، یا می‌خواهید یک کنسول قدیمی بخرید، به دنیای برخی از مبتکرانه‌ترین بازی‌ها وارد شوید.

بعلاوه، از اینکه متوجه می شوید بسیاری از این بازی ها هنوز در سال 2023 پابرجا هستند، خوشحال خواهید شد.متأسفانه، مانند هر کنسول بازی، نسخه‌های منتشر شده ممکن است از دست بروند. برای لذت بردن از پلی استیشن 2 خود، باید روی بهترین بازی‌ها سرمایه گذاری کنید تا روی آن بازی کنید.

همه‌ی مقاله‌های پلی استیشن را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های پلی استیشن

بهترین بازی های PS2

  • برترین بازی های PS2

در ادامه قرار است بهترین بازی های PS2 را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین بازی های PS2
بهترین بازی های PS2

این بازی‌ها دارای ژانرهای مختلف هستند که جزء هیجانی ترین بازی های PS2 قرار گرفته‌اند. از آنجایی که تنوع بسیار زیادی وجود دارد، لازم نیست فقط یک بازی را مد نظر بگیرید. با این حال، هنوز باید از بازی‌های PS2 که ارزش پول شما را دارند و بازی‌هایی که ارزش ندارند، آگاه باشید. برای کمک به محدود کردن لیست خود، ما لیستی از بهترین بازی های PS2 را تهیه کرده ایم که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

SoulCalibur II

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
برترین بازی های PS2

SoulCalibur II با گرافیک بهتر، گیم‌پلی و برخی از مدل‌های بازی فوق‌العاده عالی، یک بازی ویدیویی مبارزه‌ای سرگرم‌کننده است که طرفداران وفاداری دارد و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید که به چه دلیل جزء برترین بازی های PS2 قرار گرفته است. در مقایسه با سایر بازی‌های آرکید مبارزه‌ای، سری SoulCalibur همیشه جایگاه خود را حفظ کرده است. این نسخه به جای استفاده از مشت و لگد، بیشتر به انواع مختلف سلاح‌ها متکی بوده که جزء بزرگترین نقطه مثبت آن است؛ زیرا برخورد این سلاح‌ها تصاویر شگفت انگیزی را ایجاد می‌کند. در واقع، شما این فرصت را دارید که با بالا بردن لول خود، 200 نوع سلاح مختلف را جمع آوری کنید.

Silent Hill 2

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بازی های برتر PS2

سایلنت هیل 2 شامل معماهای شهری کوچک آمریکایی است که با ترس روانی به سبک ژاپنی همراه می‌باشد. در واقع، این بازی ویدیویی به طور جهانی به عنوان یکی از بازی های برتر PS2 در ژانر ترسناک شناخته شده است و میلیون‌ها نفر طرفدار دارد که گیم‌پلی عالی آن را تضمین می‌کنند. ما از سرعت روایت داستان در کنار توطئه‌های ترسناک بقا خوشمان می‌آید. این بازی شامل چندین پایان است که شما را در مورد وقوع رویدادهای به تصویر کشیده زیر سوال می‌برد.

آیا این را تصور می‌کردید؟ چگونه این اتفاق افتاد؟ این‌ها همه سوالاتی هستند که در نهایت از خود می‌پرسید. هنگامی که بازی را شروع می‌کنید، در یک شهر بسیار مه آلود قرار می‌گیرید که بر ابهامات می‌افزاید. شهر مخوف و جن زده سایلنت هیل مملو از دشمنان جدید و سلاح های وحشتناک است. هیولاهای رقیب شما عبارتند از Pyramid Head به همراه هیولاهای دیگر که به عنوان شخصیت‌های فرعی عمل می‌کنند.

Prince of Persia: The Sands of Time

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
جذاب ترین بازی های PS2

شاهزاده ایرانی (Prince of Persia) فراز و نشیب‌های زیادی را به خود دیده است. بسیاری از مردم فکر می‌کردند که بازی کاملاً از بین رفته است، تا اینکه جردن مچنر، خالق فرنچایز، به همراه Unisoft Montrail به بازی تجدید قوا کرد. The Prince of Persia: The Sands of Time با داستان سرایی دقیق و خلاقیت واقعی تخیل خود تأثیر قدرتمندی می‌گذارد. شما با کاوش در ایران  این بازی را شروع می‌کنید که با استفاده از کنترل‌های دقیق و تیز، رفتار خوبی را نشان خواهید داد.

چه از دیواری به دیوار دیگر بپرید یا از میان نسیمی غلت بزنید، کنترل‌ها به همراه جلوه‌های سه بعدی شما را شگفت زده می‌کند. سه قابلیت که از این بازی اکشن دریافت می کنید شامل ناوبری، مبارزه، و حل پازل است. این بازی گیم پلی آسانی دارد و در عین حال پلتفرم عالی برای نشان دادن مهارت‌های خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما دوست داریم گرافیک‌های واقعی که به نظر می‌رسیدند، دقیقاً مانند سایر جنبه‌ها، چقدر واقعی بودند.

Grand Theft Auto: Vice City

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
جالب ترین بازی های PS2

Grand Theft Auto: Vice City یک نسخه بهبود یافته از GTA III است که دارای مضامین و مفاهیم گسترده‌ای می‌باشد. هر گونه اشکال جزئی که باعث ایجاد مشکلات می‌شود، به سرعت در آخرین نسخه برطرف خواهد شد که به شما توانایی‌ها و آیتم‌های جدیدی را می‌دهد تا با آن‌ها بازی کنید. مطمئناً این بازی جزء جذاب ترین بازی های PS2 و بسیار لذت بخش است که می‌تواند باعث شود تا ساعت‌ها مشغول بازی شوید.

این یک چشم‌انداز سه‌بعدی با روایتی قانع‌کننده در کنار طنزی از دنیای جنایی با الهام از دهه 80 است. همچنین موسیقی متن بازی ویدیویی بسیار هیجان انگیز وجود دارد که در واقع شما را در حال و هوای بازی در دنیای ماشین‌های سریع با اکشن و ماجراجویی زیاد می کند. به عنوان قهرمان داستان، تامی، باید افرادی را پیدا کنید ک شما را فریب داده‌اند، کسب‌وکارتان را اداره کنید، در یک جنگ بین کوبایی‌ها و هائیتی‌ها حضور پیدا کنید، املاک دشمنان را تخریب کنید، یک بانک را تخریب کنید و رانندگی کنید، این ماموریت‌ها بوده که هرگز شما را خسته نمی‌کند.

Shadow of the Colossus

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
سرگرم کننده ترین بازی های PS2

به محض شروع بازی Shadow of the Colossus، ممکن است آن را یک بازی بسیار ساده فرض کنید. بر اساس اکتشاف منطقه، شما درست در وسط دنیای باز که هیچ موجود زنده‌ای وجود ندارد، رها می‌شوید. همچنین هیچ گفتگوی گفتاری یا دشمنی وجود ندارد به جز 16 غول که وظیفه کشتن آن‌ها را بر عهده گرفته‌اید. با این حال، هنگامی که بازی را شروع می کنید، متوجه می‌شوید که چقدر با شکوه است! دارای یک عنصر حل پازل بوده که این بازی را جذاب کرده است.

هدف اصلی شما در اینجا این است که با کشتن هیولاها در تمام مدت زمانی که تجربه‌ای فراموش نشدنی را آغاز می‌کنید و قهرمان داستان می‌شوید. این بازی جزء سرگرم کننده ترین بازی های PS2 بوده که دارای یک محیط مالیخولیایی زیبا است که با یک داستان ساده ترکیب شده تا پازل‌های هوشمندانه و موسیقی پویا را در اختیار شما قرار دهد. داستان سرایی کم‌حساب آن دارای یک کولاسی است که برای بالا بردن عامل هیجان بد و غول‌پیکر است.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
هیجانی ترین بازی های PS2

Metal Gear Solid 3: Snake Eater سری بازی‌های تعریف‌کننده پلی‌استیشن را حداقل یک قدم رو به جلو است. در دوران دهه 1960 که جنگ سرد را تجربه می‌کند، شما پدر Solid Snake، Naked Eye را که گیمرهای واقعی می‌دانند که رئیس بزرگ است، به‌عنوان قهرمان داستان می‌بینید. شما این شانس را دارید که اکشن‌ترین عملکرد را با یک جنگل وسیع به عنوان مجموعه اصلی تجربه کنید.

شما باید استتار کنید تا از خود در برابر دشمنان محافظت کنید، حیوانات را برای غذا بکشید و حتی زخم های خود را درمان کنید که این اساساً بقا در طبیعت است که با کمک کنترل دقیق انجام می دهید. علاوه بر این، این شکار برای دریافت تجهیزات پزشکی است که بر عامل هیجان نیز می افزاید. با این حال، بهترین چیز در مورد این بازی ویدیویی PS2 باید گیم پلی مخفی کاری آن باشد. این واقعاً یک کلاس متفاوت با داستانی از لحاظ احساسی دردناک است که به شما بینش بیشتری در مورد باس فایت‌های نمادین می‌دهد.

kingdom hearts II

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

با The Nameless بجنگید، با کشتی Gummi خود پرواز کنید، و با دونالد و گوفی دوست شوید، همانطور که در قلمروهای دیزنی کاوش می‌کنید و با شخصیت‌های فاینال فانتسی و علیه آن مبارزه می‌کنید. بازی اصلی Kingdom Hearts یکی از هیجانی ترین بازی های PS2 است که شما را با KH Universe آشنا می‌کند و به مفاهیم دیگری مانند The Key Blades و ماهیت واقعی The Heartless اشاره می‌کند. دنباله بعد از بازی Kingdom Hearts: Chain of Memories برای PSP در اواسط بازی شروع شد. شما پس از رها کردن خاطرات خود به عنوان Sora in Chain of Memories، به جای Roxas بازی می‌کنید و بخشی از هدف شما این است که خاطرات خود را بازیابی کنید و در معمای آنچه سازمان شرور XIII در حال انجام است، بپردازید.

Resident Evil 4

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
بازی های برتر PS2

ذکر نکردن Resident Evil 4 در لیست برترین بازی های PS2 یکی از اشتباهات هر مخاطبی خواهد بود و ما مطمئناً نمی‌خواستیم خشم گیمرهای سراسر جهان را بر سر خود بیاوریم! قهرمان داستان، لئون اس کندی، ماموریت دارد تا دختر رئیس جمهور آمریکا را از چنگ یک فرقه اروپایی نجات دهد. همانطور که از دودمان سریال انتظار دارید، مبارزات تپنده‌ای واقعاً فوق‌العاده با فیلم‌نامه‌ای محکم برای پشتیبانی دارد.

باید به شما هشدار دهیم که بهبود زیادی در گرافیک این بازی ویدیویی انجام نشده است. مطمئناً واضح‌تر است؛ اما در مقایسه با بازی‌های ویدیویی با استانداردهای امروزی، جای بسزایی برای دوباره سازی آن را دارد که سال پیش خبر ریمیک این بازی در رسانه ها پخش شد و چند ماه پیش این بازی منتشر شد و بسیاری از طرفداران این سری از بازی های رزیدنت اویل را شوکه کرد.

Bully

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
جذاب ترین بازی های PS2

اگر دوست دارید یک سری از سبک Grand Theft Auto را بازی کنید، می‌توانید جهان باز بودن را در بازی ویدیویی Bully تجربه کنید که ممکن است برای شما نیز جذاب باشد. این بازی سعی دارد یک تجربه بزه‌آمیز پر از شوخی‌های کودکانه و پرتاب‌ سنگ ایجاد کند. با این حال، هنوز هم جذابیت زیادی دارد که این شورش‌ها اضطراب نوجوانان می‌افزاید.

شما نقش جیمی هاپکینز، یک شورشی نوجوان را بازی می‌کنید که باید یک سال تمام در آکادمی Bullworth که اسنوب‌های نخبه و افراد خلافکار زیادی را در خود جای داده است، زنده بماند. جیمی که از جنگ قدرت در میان پنج گروه مدرسه خسته شده است، تصمیم می‌گیرد به آن‌ها نشان دهد که چه کسی رئیس است و می‌خواهد رهبر آن‌ها شود و از اینجاست که همه اقدامات لازمه را شروع می‌کند.

Okami

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها
جالب ترین بازی های PS2

اگر جواهرات پنهان و بازی های طراحی شده زیبا را دوست دارید، حتما Okami، یک بازی نقش آفرینی ژاپنی با طراحی منحصر به فرد و موضوعی را بازی کنید. زیبایی شناسی بازی، از تصاویر گرفته تا حرکت، از نقاشی‌های مرکب سنتی ژاپنی و خوشنویسی الهام گرفته شده است که این بازی را به بهترین بازی های PS2 تبدیل می‌کند. این بازی سه بعدی به شما حس گرفتن یک قلم مو در دست را می‌دهد که از آن برای نقاشی یک طومار استفاده می‌کنید.

داستان همچنین دارای عناصر فانتزی حماسی و فولکلور ژاپنی است. داستان، از شخصیت شما گرفته تا دشمنانی که با آن‌ها می‌جنگید که غرق در اساطیر ژاپنی است. شما در نقش آماتراسو، یک گرگ سفید که یک خدای دوباره متولد شده است بازی می‌کنید. شما از تکنیک‌های مختلف براش برای حرکت در بازی و شکست دادن دشمنان خود استفاده می‌کنید. با استفاده از مهارت‌های رزمی خود و همچنین هوش و توانایی‌های ویژه با هیولاهای سنتی ژاپنی مبارزه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های PS2 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بهترین بازی های PS2 (آپدیت 2023) از نگاه سایت فیگار

  1. سایلنت اسکپ Silent Scope هم خیلی خوب بود هر سه قسمتش
    خیلی داستانش قشنگ بود مخصوصا قسمت اول به نظرم این سه بازی رو هم به لیست اضافه کنید با تشکر 🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *