داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر ؛ استارت فیلم جدید وس اندرسون بلافاصله بعد از فیلم آخرش

آقای وس اندرسن بلافاصله بعد از نمایش فیلم دوازدهم‌اش داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر در جشنواره‌ی کن سراغ فیلمِ بعدی خود می‌رود.

فیلم  داستان شگفت‌انگیز هنری شوگ وس اندرسون در حالی رسانه ای شده است که چند روز تا اکران فیلم علمی تخیلی شهر سیارکی باقی مانده است. شروع ساخت سیزدهمین فیلم وس اندرسون با بازی مایکل سرا در نقش اصلی اواخر امسال آغاز خواهد شد.

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگ

استارت فیلم جدید وس اندرسون بلافاصله بعد از فیلم آخرش

فیلم داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر دوازدهمین فیلم بلند وس اندرسون که دومین اقتباس او از رولد دال است و برای نتفلیکس تهیه شده است به زودیی اکران می‌شود. از بازیگران این فیلم، بندیکت کامبربچ، رالف فاینس، دو پاتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیواد می‌توان اشاره کرد.

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر

شروع ساخت سیزدهمین فیلم وس اندرسون

فیلمردار فیلم‌های وس اندرسون، رابرت یومن از پروژه جدید اندرسون می گوید. سیزدهمین فیلم اندرسون اواخر امسال آغاز خواهد شد. همچنین درباره اندرسون می گوید او اعتیاد به کار دارد:

از شهر شهر سیارکی پریدیم توی هنری شوگر. اسپانیا بودیم و بعدش رفتیم انگلیس… درباره وس همیشه چیزی در حال وقوع است

فیلم هنری شوگر

داستان شگفت‌ انگیز هنری شوگر شامل چهار داستان مجزا با بازیگرانی است که در داستان‌ نقش‌های متفاوتی دارند. یک داستان در جنگل و باقی داستان روی صحنه است و هرکدام از ان متمایز از دیگر داستان‌هاست.

رابرت یومن در رابطه با فیلم هنری شوگر می‌گوید:

برای این فیلم ما همه‌اش را ۱۶ میلیمتری فیلمبرداری کردیم و وقتی فیلم تمام شده را دیدم، اولین چیزی که گفتم این بود که من فقط ۱۶ میلیمتری را دوست دارم. فیلم ظاهری متمایز دارد و باز هم، وس مرزها را جابه‌جا می‌کند و این بار سبک بسیار متفاوتی با آنچه وی معمولا انجام می‌دهد، خواهیم دید.

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر پاییز امسال در نتفلیکس اکران می‌شود و احتمالا به جشنواره‌های پاییزی هم برسد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *