ساخت فیلم Hocus Pocus 3 توسط دیزنی تایید شد [+جزئیات]

سری فیلم‌های شعبده بازی طرفداران زیادی دارند و به تازگی ساخت فیلم Hocus Pocus 3 توسط دیزنی تایید شد و در ادامه به جزئیاتی از آن می‌پردازیم.

فیلم سینمایی Hocus Pocus 3 ساخته خواهد شد. اخیراً خبر تولید فیلم Hocus Pocus 3 به انتشار رسید و در ادامه این خبر جزئیاتی از ساخت فیلم شعبده بازی 3 توسط دیزنی مشاهده خواهید کرد.

ساخت فیلم Hocus Pocus 3 توسط دیزنی

فیلم سینمایی Hocus Pocus 3

ساخت فیلم Hocus Pocus 3 توسط دیزنی
تولید فیلم Hocus Pocus 3

شان بیلی، رئیس استودیو والت دیزنی، در مصاحبه ای با نیویورک تایمز تایید کرد که Hocus Pocus 3 در حال وقوع است. با توجه به موفقیت دنباله سال گذشته، که رکوردی را برای افتتاحیه آخر هفته توسط یک فیلم در استریمر با 2.7 میلیارد دقیقه تماشا، ثبت کرد، چندان غافلگیرکننده نیست . به طور کلی، این فیلم با 5.7 میلیارد دقیقه تماشا در رتبه 5 پربازدیدترین فیلم های سال 2022 قرار گرفت.

فیلم سینمایی Hocus Pocus 3

ساخت فیلم Hocus Pocus 3 توسط دیزنی
ساخت فیلم شعبده بازی 3 توسط دیزنی

در حالی که فیلم اول در باکس آفیس موفق نبود، در طول سال‌ها تبدیل به یک فیلم کامل شد. فیلم سوم به دنبال فیلم اصلی کنی اورتگا در سال 1993 و دنباله آن به کارگردانی آن فلچر در سال گذشته خواهد بود که هر دو با بازی بته میدلر، سارا جسیکا پارکر و کتی نجیمی در نقش خواهران ساندرسون به ترتیب وینیفرد، سارا و مری سه نفر از جادوگران بدجنس هستند.

نیروی زندگی از کودکان در تلاش برای جوان ماندن. در اولین نمایش Hocus Pocus 2 در سال گذشته، آدام شانکمن، تهیه کننده اجرایی به هالیوود ریپورتر اشاره کرد که داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد. آن فیلم نوجوان بکا (ویتنی پیک) را معرفی کرد که معلوم شد خودش یک جادوگر است. شنکمن در مورد کشف بکا گفت:

فلچر این داستان را واقعاً بسیار زیبا مدیریت کرد.ما به این موضوع فکر کردیم که چگونه می‌توانست جواب بدهد.

مشخص نیست که آیا بحثی با میدلر، پارکر و نجیمی صورت گرفته است یا خیر. به نوبه خود، میدلر سال گذشته به Entertainment Weekly گفت که او می‌تواند نقش خود را دوباره ایفا کند.

او گفت:

من دوست دارم یک فرنچایز داشته باشم، به خصوص شخصیتی که دوست دارم بازی کنم. اگر فیلم سومی وجود داشت، مطمئناً بازی می‌کردم، اما نمی‌دانم چگونه. من نمی‌توانم تصور کنم که داستان چگونه خواهد بود، اما من عاشق وینیفرد، سارا، مری و رابطه ما هستم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *