بری نیومن درگذشت [+جزئیات]

بری نیومن یکی از بازیگران بسیار مطرح سینمای هالیوود بود که اخیراً خبر درگذشت بری نیومن به انتشار رسید. در ادامه به جزئیاتی این خبر می‌پردازیم.

بری نیومن بازیگر بسیار مطرح هالیوودی بود که اخیراً خبر مرگ بری نیومن به انتشار رسید. او در 92 سالگی درگذشت و در ادامه این مطلب به بیوگرافی بری نیومن و دلیل مرگ او می‌پردازیم.

درگذشت بری نیومن

بری نیومن بازیگر

درگذشت بری نیومن
بری نیومن بازیگر

بری نیومن که یک دوج چلنجر سوپرشارژ را در غرب آمریکا در  Vanishing Point به حرکت درآورد  و در سریال NBC Petrocelli نقش یک وکیل مدافع را بازی کرد، درگذشت. او 92 سال داشت. همسرش، آنجلا، به هالیوود ریپورتر گفت که نیومن در 11 مه به دلایل طبیعی در مرکز پزشکی ایروینگ دانشگاه کلمبیا نیویورک پرسبیتریان درگذشت .

پس از حضور در برادوی و بازی در  فیلم وکیل (1970)، این بازیگر متولد بوستون در آستانه تغییر سرعت بود که به او پیشنهاد شد در نقش مردی که وظیفه حمل ماشین از دنور به سانفرانسیسکو را در فیلم پر اکشن فاکس دارد، بازی کند. فیلم  نقطه ناپدید شدن (1971) به کارگردانی ریچارد سی صرافیان.

بیوگرافی بری نیومن

درگذشت بری نیومن
مرگ بری نیومن

او گفت : «این بسیار منحصر به فرد بود.

من به تازگی این فیلم را درباره یک وکیل، فارغ التحصیل هاروارد ساخته بودم، و فکر می کردم این یک چیز متفاوت است. آن مرد شورشی، ضدقهرمان بود. از انجام این کار بسیار لذت بردم.

شخصیت کم حرف نیومن، کوالسکی، یک کهنه سرباز ویتنام، راننده سابق خودروی سهامی و پلیسی بود که به طرز ناموسفی اخراج شده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت. او با مصرف آمفتامین‌ها تلاش می‌کند تا با حداکثر سرعت ممکن یک دوج چلنجر R/T 440 مگنوم سفید مدل 1970 را به مقصد برساند. «نقطه ناپدید» طی هشت هفته فیلمبرداری شد و به یک فیلم کلاسیک کالتی تحسین برانگیز تبدیل شد و استیون اسپیلبرگ آن را یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌اش نامید. وکیل آنتونی پتروچلی اولین بار توسط نیومن در وکیل در داستانی کاملاً مبتنی بر پرونده بدنام سال 1954 معرفی شد که در آن سام شپرد، جراح مغز و اعصاب کلیولند در ابتدا به خاطر قتل وحشیانه همسرش به تجاوز محکوم شد.

چهار سال بعد، نیومن به عنوان وکیل سرگردان در تله فیلم بازی‌های شبانه و سپس در مجموعه پتروسلی آریزونا که برای دو فصل، از سپتامبر 1974 تا مارس 1976 پخش شد، بازگشت. اخیراً، نیومن در فیلم هایی مانند سیلوستر استالونه با بازی روشنایی روز (1996)، بوفینگر (1999)، استیون سودربرگ در فیلم The Limey (1999) و 40 روز و 40 شب (2002) ظاهر شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *