پوستر فیلم جدید لیلا حاتمی منتشر شد !

لیلا حاتمی یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که اخیراً پوستر فیلم جدید لیلا حاتمی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

لیلا حاتمی بازیگر ایرانی است که طرفداران زیادی دارد و اخیراً جدیدترین فیلم لیلا حاتمی بر روی پرده سینماها رفت. همچنین پوستر فیلم تصور با بازی لیلا حاتمی به انتشار رسید که در ادامه این مطلب آن را مشاهده خواهید کرد.

پوستر فیلم جدید لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بازیگر

پوستر فیلم جدید لیلا حاتمی
لیلا حاتمی بازیگر

لیلا حاتمی متولد ۹ مهر ۱۳۵۱ بازیگر ایرانی است. او یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان است و افتخارات مختلفی از جمله سه جایزهٔ جشنواره فیلم فجر و یک جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده است. او در سال ۱۳۹۱ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را دریافت کرد. حاتمی در کودکی در کنار والدینش علی حاتمی و زری خوشکام لیلا حاتمی فرزند علی حاتمی و زری خوشکام است و اولین فعالیت سینمایی او در ۱۲ سالگی با به تصویر کشیدن کودکی کمال‌الملک در فیلم کمال‌الملک (۱۳۶۲) بود.

او برای بازی در نقش زنی نازا در درام لیلا (۱۳۷۵) مورد تحسین قرار گرفت و دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. مدتی بعد برای بازی در شیدا (۱۳۷۷) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. همچنین برای بازی در نقش زنی روسپی در آب و آتش (۱۳۷۹) جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از سوی جشن سینمای ایران دریافت کرد. او برای سالاد فصل (۱۳۸۳) بار دیگر نامزد دریافت جایزهٔ جشنوارهٔ فجر شد و برای بی‌پولی (۱۳۸۷) توانست این جایزه را به خود اختصاص دهد.

حاتمی برای بازی در درام جدایی نادر از سیمین (۱۳۸۹) جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و در ادامه برای نقش‌آفرینی‌هایش در چیزهایی هست که نمی‌دانی (۱۳۸۹)، نارنجی‌پوش (۱۳۹۰)، دوران عاشقی (۱۳۹۳) و رگ خواب (۱۳۹۵) مورد تحسین قرار گرفت. او در رگ خواب برای بازی در نقش یک زن آسیب‌پذیر بار دیگر جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از جشنوارهٔ فجر و جشن سینمای ایران دریافت کرد.

جدیدترین فیلم لیلا حاتمی

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم تصور با بازی لیلا حاتمی را ببینید:

پوستر فیلم جدید لیلا حاتمی
پوستر فیلم جدید لیلا حاتمی

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *