ویدیو : گیردادن شهروند به میرسلیم وسط نماز

به تازگی ویدیویی از گیردادن شهروند به میرسلیم وسط نماز در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را در مورد رسانه های شدنش برایش ایجاد شده است.

اخیرا خبری مبنی بر پرسش های عجیب از میرسلیم وسط نماز در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. گویا ویدیو تقاضای دعای عجیب یک شهروند از میرسلیم وسط نماز بحث جدیدی را در بین کابران فضای مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

پمیرسلیم پرویز پرستویی را نمی‌شناسد؟!

ویدیو : گیر دادن به میرسلیم در نجف ؛ فرق 206 با لندکروزر چیه؟

گیردادن شهروند به میرسلیم وسط نماز

گیردادن شهروند به میرسلیم وسط نماز
پرسش های عجیب از میرسلیم وسط نماز

امروز یک ویدیوی عجیبب از پرسش های یک جوان از آقای میرسلیم در مورد خودرو لنکروز در رسانه ها پخش شده که در فضای مجازی وایرال شده است.

گاهی مسئولان حرف‌های عجیبی می‌زنند که برای جامعه قابل پذیرش نیست و در واکنش به این حرف ها و عصبیت حاصل از شنیدن این دیدگاه‌ها، برخی از اقشار جامعه واکنش‌هایی نشان می‌دهند که شاید اخلاقی نباشد. یک نمونه از آن، برخورد این جوان با میرسلیم در نجف است.

سخنان میرسلیم درباره لندکروز و پژو آنقدر جنجالی شد که حتی در سفر زیارتی میرسلیم به نجف هم او را رها نکرد. جوان ایرانی در حال نماز خواندن از میرسلیم درخواست می‌کند برای او دعا کند تا لندکروز بخرد.

پرسش های عجیب از میرسلیم وسط نماز

در ادامه می‌توانید ویدیو تقاضای دعای عجیب یک شهروند از میرسلیم وسط نماز را ببینید:

بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶ همچنین برخی از شهروندان در مکان های مختلف از وی به صورت حضوری درباره تفاوت این دو خودرو سوالاتی کردند.

چندی پیش مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *