تریلر فصل سوم سریال Warrior منتشر شد !

فصل 3 سریال Warrior یکی از مهم‌ترین فصل‌هایی است که در سال 2023 منتشر خواهد شد و چندی پیش نیز، تریلر فصل سوم سریال Warrior به انتشار رسید.

چندی پیش، شبکه تلویزیونی و آمریکایی Cinemax، تریلر فصل 3 Warrior را تحت عنوان اولین تریلر سیزن سه Warrior به انتشار رساند که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

تریلر رسمی فصل سوم سریال جنگجو یکی از مهم‌ترین اتفاق‌هایی بود که این شبکه برای طرفداران این سریال رقم زد.

تریلر فصل سوم سریال Warrior منتشر شد !

تریلر فصل 3 Warrior

جنگجو یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی هنرهای رزمی آمریکایی است که برای اولین بار در 5 آوریل 2019 در سینماکس پخش شد. فصل 3 سریال Warrior بسیار خطرناک‌تر دنبال می‌شود. سریال اصلی Max Warrior فصل سوم خود را با دو قسمت جدید در روز پنج‌شنبه، 29 ژوئن به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

فصل 3 پس از شورش‌های نژادی که محله چینی‌ها را در فصل 2 به هم ریخت، شروع می‌شود، مای لینگ (دایان دوان) از ارتباطات دولتی خود برای تحکیم قدرت استفاده می‌کند. در همان زمان، آه سام (اندرو کوجی) و هاپ وی باید راه‌های جدیدی برای زنده ماندن پیدا می‌کنند.

این سریال بر اساس یک مفهوم و درمان اصلی توسط بروس لی است و توسط دخترش، شانون لی کارگردانی و جاستین لین، تهیه‌کنندگی شده است. جاناتان تروپر، که برای سریال اصلی سینماکس Banshee شناخته می‌شود، مجری برنامه است.

تریلر فصل سوم سریال Warrior
تریلر فصل 3 Warrior

اولین تریلر سیزن سه Warrior

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل سوم سریال جنگجو را ببینید:

در اپریل 2019، Cinemax سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که اولین بار در 2 اکتبر 2020 پخش شد. این آخرین سری Cinemax قبل از توقف تولید برنامه‌های اصلی بود. در اپریل 2021، این سریال برای فصل سوم تمدید شد، همراه با اعلام اینکه سریال به HBO Max منتقل می‌شود که بعداً به Max تغییر نام داد. فصل سوم قرار است در 29 ژوئن 2023 در مکس پخش شود.

داستان سریال در طول جنگ‌های تانگ در اواخر دهه 1870 در سانفرانسیسکو اتفاق می‌افتد، سریال آه سام، یک اعجوبه هنرهای رزمی را دنبال می‌کند که در جستجوی خواهرش از چین مهاجرت می‌کند تا به یکی از قوی‌ترین انبرها در محله چینی‌ها فروخته شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *